Národní galerie reklamy
Monika Vybíralová
- Amnesty nově pracuje s Triadem, kampaň využívá portréty Milady Horákové
- Pražská energetika jde s reklamou poprvé do televize, s pohádkou o klukovi a lišce
- Staropramen uvádí nové 12° pivo, Hynek Čermák připíjí „na život po našem“
- „Cukr nebereme.“ Cognito zajistilo pro Emco propagaci tyčinek bez přidaného cukru
- Skrz.cz spouští svou první kampaň v segmentu cestování, režíroval ji Milan Šteindler
- Slevomat v letní kampani dělá z ozubeného kola ze svého loga kormidlo zážitků

Televize představila nového tvůrce
Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Nová kritéria zatím nenašla uplatnění
Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Čerstvá data z monitoringu reklamy
Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Agentura RobertNemec.com zůstává
Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Kreativa sjednocená pod jediný brand
Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Volbu do rad má změnit nový zákon
Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet

Spor o práva a příjmy graduje
Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Čerstvé výsledky každoročního průzkumu
AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá

Výroční žebříček Kantar BrandZ