Národní galerie reklamy
Petr Topinka
- Amnesty nově pracuje s Triadem, kampaň využívá portréty Milady Horákové
- Pražská energetika jde s reklamou poprvé do televize, s pohádkou o klukovi a lišce
- Staropramen uvádí nové 12° pivo, Hynek Čermák připíjí „na život po našem“
- „Cukr nebereme.“ Cognito zajistilo pro Emco propagaci tyčinek bez přidaného cukru
- Skrz.cz spouští svou první kampaň v segmentu cestování, režíroval ji Milan Šteindler
- Slevomat v letní kampani dělá z ozubeného kola ze svého loga kormidlo zážitků

Nová kritéria zatím nenašla uplatnění
Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Čerstvá data z monitoringu reklamy
Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Agentura RobertNemec.com zůstává
Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Kreativa sjednocená pod jediný brand
Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Volbu do rad má změnit nový zákon
Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet

Spor o práva a příjmy graduje
Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Čerstvé výsledky každoročního průzkumu
AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá

Výroční žebříček Kantar BrandZ