Národní galerie reklamy
Robert Hloz
- Tramvaj táhnoucí obří balónky: Ikea na síti upozornila na nové nižší ceny
- Innogy láká na bezplatné opravy spotřebičů ke smlouvě na energie
- Relaunch Portálu občana propaguje kampaň s animacemi a kresbami
- Vojtěch Dyk propaguje prémiový operativní leasing Drivalia
- Komárkova Aricoma má první brandovou kampaň, od Aetny a YYY
- Král fandění Cameron Hughes se objevuje ve spotech Komerční banky
Digilidi s Laštovkou na drátě
Jiří Hauška: Celý život se snažím nakreslit dokonalé kolo
Čtvrtý kanál mediální skupiny Pavla Hájka
Televize „eRko“ plánuje z vysílačů pokrýt devět krajských měst včetně Prahy
Před premiérou závěrečné série
Seriál z Voya poprvé přechází do bezplatného vysílání: Nova nasadí Ivetu
Effectix Group má přes 100 pracovníků
Effectix se stává skupinou, přidává mediální agenturu Skyline Media
Žlutá zůstává, místo červené je bílá
Maloobchodní řetězec Billa přichází s novou vizuální identitou a sloganem
Debata o public relations
Bystrov, Schober, Husták: Jak dobře dělat PR a jak je správně měřit
Čísla z nového výzkumu