Národní galerie reklamy
Roman Zach
- Tramvaj táhnoucí obří balónky: Ikea na síti upozornila na nové nižší ceny
- Innogy láká na bezplatné opravy spotřebičů ke smlouvě na energie
- Relaunch Portálu občana propaguje kampaň s animacemi a kresbami
- Vojtěch Dyk propaguje prémiový operativní leasing Drivalia
- Komárkova Aricoma má první brandovou kampaň, od Aetny a YYY
- Král fandění Cameron Hughes se objevuje ve spotech Komerční banky
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Manažeři kanálů se po půl roce ruší
Součkův systém ředitelů ČT1 a ČT2 byl neefektivní, Jiří Kokmotos a Jan Štern končí
Deset příběhů o výchově dětí
ČT natáčí seriál Ratolesti, navazuje na Ochránce
Tým se chystá na expanzi do Evropy
Trade marketing v Košíku přebírá Radek Janata se zkušeností z Billy i Pepsi
Plány vítězů aukce kmitočtů pro DAB+
Sestavíme síť pro celoplošná i regionální digitální rádia, bude-li zájem, říká Play.cz
Sledujte nový rozhovor
Petr Chajda: Spousta marketérů Dentsu v Česku pracuje pro jiné země
Novou tvář získají i prodejny v Česku
Prodejce sportovního zboží Decathlon mění vizuální identitu
Nový creative director přišel z Triadu
Agentura Story tlrs nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Prima rozšíří působení na Slovensku, okolo dalších televizí to tam vře
Internetová televize míří na vysílač