Národní galerie reklamy
Simona Brožíková
- „Za kulturou, či turistikou? „Za kulturistikou!“ České dráhy vezou Trojana do Vídně
- Škoda Auto ukazuje u hokeje nové logo a spoty s rolbařem Zbyňou z Lajny
- Horalky mají první novinku od roku 1965, mladým ji ukazují jako smartphone
- „Oklepeš se ze všeho.“ Výrobce triček CityZen spustil televizní kampaň
- Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic
- „Kluk z plakátu“ Petr Čtvrtníček propaguje e-shop na billboardy Plakátov.cz

Tým tvoří Feranec, Polák a Černá
Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Miliarda reklamních impresí
Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Hledá se náhradní investor
Streamovací projekt České kino je po půl roce „zamražen“

Po dvou letech v Rohlíku
Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Pavel Jína přebírá globální komunikaci