Národní galerie reklamy
Tomáš Hovorka
- Magistrát děkuje Pražanům za pomoc uprchlíkům výstavou na venkovních plochách
- Kooperativa chce novou kampaní ušetřit pojištěné trapných momentů
- Amnesty nově pracuje s Triadem, kampaň využívá portréty Milady Horákové
- „Cukr nebereme.“ Cognito zajistilo pro Emco propagaci tyčinek bez přidaného cukru
- T-Mobile slibuje podnikatelům „víc času na to důležité“, v kampani od Probostonu
- Skrz.cz spouští svou první kampaň v segmentu cestování, režíroval ji Milan Šteindler

Obměna zahraničních zpravodajů
Vostal do Washingtonu, Dolanský do Londýna... ČT prostřídá pět zpravodajských postů

Známé tváře na nové stanici
Chystaný Canal+ Sport představuje tým, jsou v něm Jiří Hošek i Jaromír Bosák

Kontrakt na roky 2023 až 2027 podepsán
Televizní sledovanost bude dalších pět let měřit opět Nielsen Admosphere

Kolem Pavla Šafra je živo
Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Na nové pozici v digitální agentuře
Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Web Economie bude mít nové vedení