Národní galerie reklamy
Veronika Valentová
- Fio banka nasadila další spoty se Štěpánem Kozubem a Petrou Nesvačilovou
- Kooperativa pokračuje se spoty, jak děti napodobují chování rodičů
- Česká spořitelna uvádí nové logo a ke svým 200 letům dává čtyři závazky
- „Radosti byly a budou,“ připomíná Bernard s Mádlem místo reklamy na pivo
- Česká spořitelna uvádí nové logo a ke svým 200 letům dává čtyři závazky
- Kooperativa pokračuje se spoty, jak děti napodobují chování rodičů

Reklamní katovna speciál
Volební spoty všech prezidentských kandidátů. Jak je hodnotí reklamní kati?

Nejlíp hodnocené z Reklamní katovny
Top 10 českých reklamních kampaní roku 2022

Reklamní katovna
S „peky peky“ to ČSOB na Vánoce vyhrála. „A kam dáme chameleona?“

Přišli obchodníci z CNC a z Médey
Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová

Od 25. ledna na Voyu, za týden na Nově
Startuje druhá řada televizní reality show Survivor

Sněmovna doháněla mediální resty
Poslanci schválili starší výročky Českého rozhlasu a ČTK, ke zprávě o ČT za rok 2020 se nedostali

Do čela nového týmu pro social media
Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Jiří Majstr řídil ČTK 12 let, už nekandiduje
Rada ČTK vyhlásila výběrové řízení na ředitele agentury, Majstra nahradí v červnu

Další agenturní štace
Leoš Špachta novým obchodním ředitelem agentury Cognito

O milion míň než před pěti lety
Prezidentský duel Babiše a Pavla na ČT sledovalo 1,72 milionu lidí

Vybíráme ze spotřebního koše