Národní galerie reklamy
Zuzana Schulzová
- Magistrát děkuje Pražanům za pomoc uprchlíkům výstavou na venkovních plochách
- Kooperativa chce novou kampaní ušetřit pojištěné trapných momentů
- Amnesty nově pracuje s Triadem, kampaň využívá portréty Milady Horákové
- „Cukr nebereme.“ Cognito zajistilo pro Emco propagaci tyčinek bez přidaného cukru
- T-Mobile slibuje podnikatelům „víc času na to důležité“, v kampani od Probostonu
- Skrz.cz spouští svou první kampaň v segmentu cestování, režíroval ji Milan Šteindler
-
Sehnat interního designéra je pro firmy skoro nadlidský úkol, říká Tomáš Wojcik z 2Fresh
-
Digisemestr se po dvou letech vrací do školních lavic
-
Kateřina Harris: „Role marketingu v retailu se za posledních deset let proměnila, roste důležitost vlastních značek i in-store komunikace“

Vyjednávání o peníze od Googlu začíná
Unie vydavatelů a SPIR pracují na kolektivním správci, který bude vybírat peníze od platforem

Na nové pozici v digitální agentuře
Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Tradiční výroční ocenění
Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Porotci ocenili kampaň 13 minut
Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Patnáct rekonstrukcí v pěti týdnech