Tvůrci seriálu Skoro na mizině natočili „velké tiskové drama“ ke 30 letům firmy Abel

S připomínkou jubilea Abelu pomohli režisér Vladimír Skórka a scenárista Martin Šimiček.

  • 26. 02. 2021 00:00

Aktuální kampaň Tiskneme pohodu připomíná 30. výročí tiskařské značky Abel. Cílem kampaně je oslovit nové zákazníky se sdělením, že firma poskytuje komplexní tiskové služby, a stávajícím zákazníkům dát vědět, že značka je zde už 30 let a teď prošla rebrandingem.

Dosavadní logo

Dosavadní logo

Nové logo

Nové logo. Smyčka je variací Möbiovy pásky. Využitím principu objeveného roku 1858 matematikem Augustem F. Möbiem byla zdvojnásobena využitelná plocha pásky v kazetě pro jehličkové tiskárny. Renovace kazet do jehličkových tiskáren stála u zrodu společnosti

Reklamní spot - vůbec první v historii zmíněné firmy  - vytvořili kreativci stojící za úspěšným internetovým seriálem Skoro na mizině. Režisér Vladimír Skórka zfilmoval scénář, který napsal scénárista Martin Šimiček. Společně vytvořili „velké tiskové drama“ z prostředí běžné firmy.

„Potřebovali jsme industriální halu, takže jsme natáčeli v Ostravě v oblasti Dolních Vítkovic. V příběhu se nebozí tiskaři snaží opravit své stroje, které jim už dlouhou dobu způsobují potíže a vrásky na čele. Pak ale přijde někdo, kdo jim dá napít čisté vody. Někdo, kdo je zachrání - tím je náš hrdina Abelman,“ přibližuje režisér Skórka.

Abel: Tiskneme pohodu

Abel: Tiskneme pohodu

Abel: Tiskneme pohodu

Abel: Tiskneme pohodu

Tiskneme pohodu
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
15. 01. 2021 - 14. 02. 2021
Mediamix
Creative director, režie
Idea maker, copywriter
Account director
Art director