V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

„Ty pravé Vánoce jsou, když jsme spolu,“ hlásá Pilsner Urquell v kampani od Youngů

Pivní značka obsadila do nových spotů Jana Slováka, Barbaru Lukešovou a Lukáše Borika.

  • 14. 12. 2020 00:00

Pilsner Urquell: Ty pravé Vánoce jsou, když jsme spolu (VMLY&R Prague)

Pilsner Urquell: Ty pravé Vánoce jsou, když jsme spolu (VMLY&R Prague)

Pilsner Urquell a Vánoce patří k sobě, dokazuje to i zájem spotřebitelů o plzeňský ležák během adventu. Pivovar jim podobně jako v minulých letech nabízí nejrůznější dárková balení piva a přichází i s novou vánoční komunikační kampaní. Celou kampaň zastřešuje myšlenka Ty pravé Vánoce jsou, když jsme spolu, kterým značka apeluje na lidi, aby se v těchto svátečních dnech věnovali svým blízkým. „Letošní rok byl rozhodně rokem plným překvapení. Donutil nás zpomalit a zamyslet se nad tím, co je pro nás opravdu důležité. V našem novém spotu chceme ukázat, že to hlavní, co pro sebe letos můžeme udělat během vánočních příprav, je dopřát si víc klidu a užít si kouzlo Vánoc se svými blízkými,“ říká brand manažerka Kateřina Hašková.

Od 23. listopadu je k vidění v televizi, na Facebooku, Instagramu a YouTube nový spot, i letos vystihující stěžejní myšlenku doprovozenou claimem Ty pravé Vánoce. Televizní reklamu doplňuje také digitální kampaň, která původní ideu rozvíjí dále a pohrává si s myšlenkou odložení všedních starostí stranou a užíváním svátečních chvilek. Kreativu zajistila VMLY&R Prague, digitální marketingovou agenturou je Triad Advertising.

Klíčovým pilířem vánoční kampaně je mimořádná nabídka nejrůznějších balení zlatého ležáku. V obchodech jsou „adventní kalendáře“ s 24 plechovkami, multipacky s osmi lahvemi a půllitrem nebo vánoční multipacky s 10 pivy. Oblíbeným dárkem jsou plechové kufříky se šesti plechovkami. Tradičně je na předvánočním trhu i dárkové balení Pilsner Urquell ve speciální designové litrové lahvi, tentokrát z dílny významného českého uměleckého skláře Lukáše Jabůrka. Těchto lahví jde do prodeje na českém trhu celkem 80.000. Z každé zakoupené lahve přispěje Pilsner Urquell 10 Kč na charitativní sbírku Centra Paraple.

Už tradičně se součástí předvánočních aktivit značky staly i charitativní projekty. Značka letos uspořádala charitativní dražbu 10 lahví Pilsner Urquell. Ta vynesla 2.013.989 Kč. Letos byla mimořádně vyrobena také jedenáctá lahev, která se stala symbolem podzimní sbírky na HitHitu. Sbírka vynesla dalších 545.775 Kč. Celkem tak dobročinné aktivity přinesly 2.559.734 Kč. Výtěžek každoročně putuje Centru Paraple, které i díky tomu může zlepšovat a rozšiřovat služby pro lidi s poškozením míchy. Projekt pořádá Pilsner Urquell od roku 2012 a v devítileté historii projektu vynesly dražby aukčních lahví přes 13 milionů Kč. Letošní dražbu uměleckých pivních lahví bylo možné sledovat nebo se do ní zapojit 10. prosince na internetové televizi Mall.tv. 

Aukční lahev Pilsner Urquell

Aukční lahev Pilsner Urquell

Ty pravé Vánoce
Kreativní agentury
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentury
Značka
Nasazení
23. 11. 2020
Mediamix
Režie televizního spotu
Režie online spotů
Představitelka matky
Představitel otce
Představitel syna