Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

„Uber jezdí s Boltem.“ Estonská přepravní aplikace v Praze škádlí konkurenci

Další interně vzniklou kampaní se Bolt ukazuje hlavně na křižovatce u zastávky Na Knížecí.

  • 07. 01. 2020 20:15
Kampaň Boltu obsadila velké venkovní plochy v metropoli

Kampaň Boltu obsadila velké venkovní plochy v metropoli

Jezděte chytře
Značka
Klient
Mediamix

Na venkovních reklamních plochách v Praze se jako součást nové marketingové kampaně mezinárodní přepravní aplikace Bolt objevil slogan Paní Uber jezdí s Boltem. Tváří kampaně má být spokojený uživatel a jedním z nich je údajná paní Lidia Uber, vyobrazená na velkoplošné plachtě Na Knížecí na Andělu i na zastávkách MHD. Hlavní myšlenkou kampaně je oslovení cestujících a jejich zapojení do kampaně, „namísto toho, aby utrácela za oslovování celebrit s nabídkou stát se tváří značky Bolt“, jak doslova uvádí.

„Kampaň má také sloužit jako vtipné upozornění na to, že s Boltem jezdí normální lidé, tedy stejní jako ti, které každodenně potkáváme na ulici,“ uvádí firma. Její vizuály na zastávkách MHD budou k vidění do 13. ledna, plachta na křižovatce Na Knížecí až do 31. ledna. „Pak plachta poputuje jako dar psímu útulku Bouchalka, který pro ni najde další využití,“ říká Roman Sysel, regionální manažer Boltu pro střední Evropu. Součástí kampaně je online komunikace na sociálních sítích a firemním blogu.

Za kampaní stojí brand manager Boltu Maksymilian Granat-Malicki, který vytvořil i tu loňskou, která poukazovala na to, že Bolt šetří na všem nepodstatném a investuje jen do důležitých věcí. Kampaň využívající partnerství s Lidií Uber proběhla už loni v Polsku a díky jejímu úspěchu bylo rozhodnuto o jejím zopakování také v Česku.

Původně estonská aplikace vznikla v roce 2013 jako Taxify, loni se přejmenovala na Bolt a momentálně má přes 25 milionů uživatelů ve víc než 30 zemích po celém světě.