Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Uniqa v podzimní kampani na pojištění domácností přidá k televizi a onlinu rádio

Novou kampaň pojišťovny vytvořil Birel Advertising, televizní spot režíroval Lukáš Veverka.

  • 18. 10. 2020 00:00

Na říjen a listopad připravila pojišťovna Uniqa podzimní kampaň věnovanou znovu pojištění domů a domácností. Marketing přitom využívá na mediální mix televize a onlinu, neboť se jí osvědčil v předchozích vlnách, a tentokrát přidá i rádio. Všechna reklamní sdělení v různých médiích se budou odvíjet od televizního spotu. Upozorňuje na nadstandardní asistenční služby v domácnosti, které se mohou hodit v nesnázích komukoli každý den. Pro pojišťovací poradce a zákazníky vytvořila Uniqa také letáky a další POS materiály. Aktualizována byl web produktu a doplněna speciální sekce věnovaná asistenčním službám k pojištění.

Pilířem kampaně bude pět týdnů spotové kampaně na stanicích televize Nova od 15. října. Od téhož data vedle třicetisekundového televizního spotu půjdou tři a půl týdne i dvacetisekundové spoty na rádiích Evropa 2 a Impuls. Online část kampaně je plánována na sedm týdnů. Odstartuje rovněž v polovině října. Poběží ve formě bannerů a brandingu afinitních nebo zpravodajských stránek, a formou pre-roll videí na YouTube. Dál využívá Google a Sklik s linkem rovnou do kalkulačky pojištění domů a bytů Uniqa, kde si zájemce může ihned zkusit spočítat cenu pojištění podle svých parametrů. Online kampaň doplní i nativní a kombinovaná reklama. Nabídka bude promována i na Facebooku pojišťovny.

Pojištění domů a domácností Uniqa zažívá v posledních letech po nasazení stavebnicového produktu Domov Variant velký růst. Předepsané pojistné i počet smluv rostly v letech 2018 a 2019 dvouciferně, a i během prvního „covidového“ pololetí posílilo pojistné o 12 %. V tomto segmentu vidí Uniqa silný potenciál i do budoucna, protože se odhaduje, že až 40 % domácností a 30 % nemovitostí v Česku zatím pojištěno není.

Pojištění domácnosti
Kreativní agentura
Mediální agentury
Produkční agentura
Značka
Nasazení
15. 10. 2020
Mediamix