Ušlechtilé oříšky Nutline dostaly podobu šlechticů na dobových portrétech

Kampaň s vizuály od McCannu využívá online a social, v Česku a na Slovensku cílí na ženy.

  • 10. 03. 2021 00:00

Ušlechtilé oříšky Nutline

Ušlechtilé oříšky Nutline

Ušlechtilé oříšky Nutline

Ušlechtilé oříšky Nutline

Intersnack na konci předloňského roku 2019 rozšířil své portfolio a v kampani s globální kreativou představila v Česku a na Slovensku značku prémiových oříšků Nutline. Letos se Intersnack rozhodl pro rozvoj lokální online komunikace a přichází s novými vizuály od kreativní agentury McCann Prague. Kreativní tým pod vedením Jana Bendy přišel s nápadem stylizace oříšků do šlechticů a panovníků vyobrazených na dobových portrétech. Aby si zákazníci spojili produkt s kvalitou a vybraným původem, vizuál doprovází headline Bohatá chuť ušlechtilých oříšků. Kvalita oříšků je tedy komunikována jak vizuálně, tak textově.

„Hledali jsme koncept, který nám pomůže podpořit vnímanou hodnotu značky Nutline a předá spotřebitelům jasnou zprávu o její unikátnosti. Pro prezentaci jsme si vybrali online kanál, ve kterém můžeme cíleně těm, kdo mají rádi kvalitní oříšky, doručit naše poselství,“ říká Martin Macoun, manažer mezinárodních značek Intersnacku v Česku a na Slovensku. V obou zemích se kampaň zaměřuje hlavně na ženy, ve formě bannerů a brandingů běží primárně na sociálních sítích a webech.

Ušlechtilé oříšky Nutline
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 03. 2021 - 10. 04. 2021
Mediamix
Group creative director
Account director
Art director
Art director
Motion designer
Account manager