Už! Národní divadlo zve na novou sezónu kampaní od Touch Branding

Reklamní kampaň ke startu 139. sezóny Národního divadla poutá jedním výrazným slovem.

  • 15. 09. 2021 00:00

Národní divadlo: Už! (Touch Branding)

Národní divadlo: Už! (Touch Branding)

Národní divadlo: Už! (Touch Branding)

Národní divadlo: Už! (Touch Branding)

Národní divadlo: Už! (Touch Branding)

Národní divadlo: Už! (Touch Branding)

Pražské Národní divadlo poutá aktuální kampaní na začínající sezónu. Tvůrci sdělují, že kampaň má vyslat signál, který který má zahrnovat sdělení o zahájení, kulturním zážitku, potkávání se s přáteli, návštěvu divadla, prostě radost ze živého umění, které lze těžko čímkoli nahradit.

„Ke spolupráci jsme oslovili agenturu Touch Branding, které přišla s graficky čistým konceptem a všeříkajícím slovem Už! Jednoznačné sdělení v typografickém provedení je natolik signifikantní, že o jeho nepřehlédnutelnosti nešlo pochybovat,“ uvádí Helena Vonková, vedoucí oddělení marketingu Národního divadla. „Kampaň je naplánována do celého mediamixu. Právě probíhá v outdooru, zejména v místech s vysokou koncentrací cílové skupiny, jako je MHD, nádraží nebo vlaky, a samozřejmě nás těší ohlasy divadelních příznivců i široké veřejnosti. V další fázi kampaně plánujeme hlavně využití onlinu, tisku a netradičních lokalit jako fasády našich divadelních budov.“

„Už! je esence toho, že jsme se dočkali návratu do ‚normálu‘. Publikum, které rádo a často navštěvuje divadlo, si ho teď může konečně užít,“ říká Martin Marušinec, kreativní ředitel agentury Touch Branding, která kampaň připravila.

Kromě tradičních outdoorových médií bude kampaň využívat i média digitální. „Pro obrazovky jsme připravili animované typografické spoty, které využívají takzvaných variabilních fontů. Díky těm jsme si mohli pohrát se slovem Už! a vdechnout mu život,“ doplňuje Neil Johnston, který kampaň designoval. Spoty běží na Nové scéně Národního divadla, na Hlavním nádraží v Praze a v metru na Národní třídě podél eskalátorů.

Už!
Kreativní agentura
Nasazení
01. 09. 2021
Mediamix
Creative director, copywriter
Art director, designer