Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Už to tady zase voní po bylinkách.“ Kofola zve letní kampaní zpátky do hospůdek

Aplikace od Kofoly Voňavé pozdravy umožňuje posílat papírové i elektronické pohlednice.

  • 17. 06. 2020 14:20
Voňavé pozdravy od Kofoly

Voňavé pozdravy od Kofoly

V reakci na situaci po koronaviru se Kofola rozhodla zaměřit na restart ochromené gastronomie a ve své letní kampani, kterou vytvořila ve spolupráci s agenturou WMC Grey, zákazníky zve do opět otevřených podniků. „Hospodští procházejí náročnými časy. Rozhodli jsme se jim proto pomoci a udělat vše, co je v našich silách, aby se do zahrádek a hospůdek vrátil život a opět se rozvoněly čepovanou Kofolou a bylinkami,“ uvádí Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko.

S bylinkovou vůní čepované Kofoly souvisí i celá kampaň. Tu odstartovala nová verze televizního spotu Velká láska rohy přenáší s myslivcem a kozou-dvanácterákem, který Kofola uvedla letos na jaře. Nyní spot dostal nový konec – postava hajného v něm prochází charakterovým přerodem a z přísného otce se proměňuje ve spokojeného hosta znovuotevřené hospůdky, kterého zlákala vůně čepované Kofoly. V televizi spot s novým vyústěním běží od 1. června.

Součástí kampaně je také mapa opět otevřených gastronomických podniků na webech KdeVoniKofola.cz a KdeVoniaKofola.sk, a nová aplikace Voňavé pozdravy pro Android i iOS, která návštěvníkům hospůdek v Čechách i na Slovensku umožní zdarma posílat papírové i elektronické pohlednice, lokalizované právě navštíveným podnikem.

„Pohledy posíláme, když je nám dobře a když chceme tento pocit sdílet i s našimi blízkými,“ říká Monika Hrstková, brand manažerka Kofoly. Dodává, že pozitivní emoce, se kterými se posílání pohledů spojuje, jsou blízké i značce Kofola. „Jejich využití jako pozvánky do hospůdky, restaurace či kavárny, nám proto přišlo zcela ideální,“ doplňuje.

Roli ale hraje i aktuální situace s omezenými cestovatelskými možnostmi – návštěvy hospůdek či zahrádek proto aplikace prezentuje jako plnohodnotné letní výlety. „Design pohlednic jsme navrhovali tak, abychom zachovali typické prvky letních pozdravů a jejich hravý „pohlednicový“ humor. Cílem je, aby si v aplikaci každý našel pohled, který ho chytí za srdce – jako když si vybíráte z pohlednicového stojanu na dovolené,“ vysvětluje David Suda, kreativní ředitel WMC Grey.

Pohlednice od Kofoly

Pohlednice od Kofoly: klíčový vizuál

Pohlednice od Kofoly

Pohlednice od Kofoly

Pohlednice od Kofoly

Pohlednice od Kofoly

Pohlednice od Kofoly

Pohlednice od Kofoly

Pohlednice od Kofoly

Pohlednice od Kofoly

Desítky promítání v letních Kofokinech

Kromě originálních pohlednic, které lze posílat zdarma z atraktivních československých destinací, plánuje Kofola podpořit oslabenou gastronomii a lokální turismus také filmovými produkcemi pod širým nebem, koncerty i zábavnými rodinnými dny. „Pod rouškou jsme ztratili čich a schovali úsměv. Rozhodli jsme se proto, že rozvoníme Česko bylinkami a láskou a budeme šířit to, co je nám nejbližší – optimismus a dobrou náladu. V průběhu léta uspořádáme na 90 venkovních kinoprodukcí,“ popisuje Daniel Buryš, generální ředitel Kofoly v Čechách a na Slovensku.

Zakzvaná Kofokina, která Kofola realizuje ve spolupráci se společností Artinii a svými gastro partnery, budou přístupná zdarma. Svou premiéru si odbyla v posledním červnovém týdnu – a to v Praze, v Krnově, v Hradci nad Moravicí a na Slovensku v Žilině a Bratislavě. Další budou následovat v prvním prázdninovém týdnu.

Kofola na léto přichystala mimo jiné sérii Kofokin

Kofola na léto přichystala mimo jiné sérii Kofokin

První Kofokino proběhlo v Žilině

První Kofokino proběhlo v Žilině

„Připojili jsme se ke kampani Prague City Tourism s názvem V Praze jako doma a rozhodli se zpříjemnit českým turistům chvíle strávené v české metropoli,“ doplňuje Daniel Buryš. Na Střeleckém ostrově a na Výstavišti zrealizuje Kofola ve čtyřech prázdninových víkendech zábavné Rodinné dny s programem pro velké i malé. 

Letní domácí turistiku pak Kofola podpoří ještě i limitovanou edicí Turistických známek, které připravila se stejnojmennou společností. Exkluzivní dřevěné známky budou dostupné v českých gastro provozech na nejrůznějších výletních trasách. „Všemi těmito letními aktivitami se snažíme přispět k šíření dobré nálady ve společnosti, ale také k nastartování domácí ekonomiky,“ uzavírá ředitel Buryš.

Už to tady zase voní po bylinkách
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 06. 2020 - 31. 08. 2020
Mediamix
Creative director
Account director