V Brain One využili klasiku, televizní spot pro Astrid natočili na filmový pás

Celá produkce se streamovala do Řecka, kde polovina klientského týmu v Athénách sídlí.

  • 24. 02. 2021 23:10

„Pokud byste měli popsat referenční reklamu na kosmetiku, je asi jasné, co v ní bude – dokonalá pleť hlavní hrdinky, close up na krém a nakonec ještě dokonalejší obličej večer po náročném dni. U nás tyto vzorce nemáme rádi a proto jsme se rozhodli to vzít za jiný konec. Naše kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid s vitamínem C stojí na snovém světě hlavní hrdinky, zobrazeném v retro oranžových barvách,“ uvádí agentura Brain One, která za zmíněným novým spotem značky Astrid stojí.

Spot má dvě ideové linie. Ta realistická začíná zobrazením klasického rána před koupelnovým zrcadlem, zlom ale nastává po aplikaci krému. Divák se ve druhé dějové lince dostává do vnitřního světa herečky, kterým se prolíná nadšení a pocit svěžesti z právě použitého produktu. „Nechtěli jsme točit dvacátý spot o tom, jak molekuly vitaminu C ve slow motion pronikají do pokožky a v záplavě nicneříkajících chemických formulí ji vyhlazují. Cílem bylo udělat kampaň, která bude sršet pozitivní energií a bláznovstvím, stejně jako mladé ženy, pro které je Astrid Vitamin C určený,“ popsal kreativní šéf Brain One Marek Linhart.

Bláznivý vnitřní svět měl být podle původního plánu nastříhaný z bankových záběrů. „To bychom nebyli my, kdybychom dělali věci jednoduše. Režisér Radim Vaňous proto přidal jeden natáčecí den a image záběry jsme si natočili sami,” říká produkční Karel Studený ze studia Bumerang Film, které se postaralo o natočení spotu. „Abychom dva rozdílné světy na první pohled vizuálně oddělili, rozhodli jsme se záběry pro vnitřní svět natočit analogově, tedy na filmový pás. Zpočátku docela jednoduché zadání jsme tak nakonec přetvořili ve velkolepý natáčecí projekt.“

Natáčení na starou kameru ale nebylo jedinou výzvou, která týmy Brain One a Bumerangu během produkce čekala. „Původně český Astrid vlastní od roku 2014 řecká firma Sarantis a část klientského týmu proto působí v Athénách. Přiletět na dva natáčecí dny do Prahy nebylo pro klientky časově možné, celou produkci jsme proto streamovali živě až do řecké kanceláře. I když to může znít na první dobrou komplikovaně, všechno podstatné jsme si díky tomu zvládli i dálku komentovat už na place a předešli jsme tak případným komplikacím v postprodukci,” uzavírá account manažerka Brain One Michala Rosinová.

Astrid Vitamin C
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix
Creative director
Art director
Account manager