Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

V kampani Penny promlouvají neherci, „hasičský“ spot režíroval Tomáš Mašín

Podzimní propagace obchodního řetězce s sebou nese i pokračující výměnu loga firmy.

  • 08. 10. 2019 11:00

Hasiči
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
28. 09. 2019
Mediamix

Obchodní řetězec Penny připravil na letošní podzim reklamní kampaň s televizním spoty, v nichž hrají neherci. Jako první se ve spotu představí hasiči z Příbrami. Hlavní role si zahráli otec a syn Jiří a Mikuláš, které v ostatních rolích doplnili další členové Sboru dobrovolných hasičů Příbram - Březové hory. Natáčelo se v reálném prostředí hasičské zbrojnice v Březových Horách a prodejny Penny v Příbrami.

Protagonisté reklamního spotu Penny

Protagonisté reklamního spotu Penny

Zmíněný televizní spot se vysílá na všech hlavních televizních kanálech a integrovaná kampaň, jejímž je spot základem, běží od 28. září po celý podzim. Natáčení probíhalo letos v červnu, pod vedením režiséra Tomáše Mašína. Nasnímání jednoho spotu zvládl tým během jednoho natáčecího dne.

V reklamním spotu Penny hrají neherci z Příbrami, režíroval ho Tomáš Mašín

V reklamním spotu Penny hrají neherci z Příbrami, režíroval ho Tomáš Mašín

Vedle reálných zákazníků představuje kampaň privátní značku masných výrobků Řezníkův talíř. Zaměřuje se na prezentaci českého původu masa a na skutečnost, že všechny produkty pod touto značkou jsou vyráběny podle českých cechovních norem. Řezníkův talíř i kampaň samotná mají podtrhnout dlouhodobou strategii řetězce, která stojí na podpoře českých dodavatelů. Od nich dnes Penny prodává sedm výrobků z deseti.

Současně s novou kampaní pokračuje i výměna loga Penny, které nepoužívá druhé slovo Market. Kromě spotu se nové logo objeví na všech materiálech firmy, včetně letáků.

Nové logo řetězce Penny Market

Nové logo řetězce Penny Market

„Nové logo znají naši zákazníci z našich modernizovaných prodejen, kterých je nyní více než 170,“ uvádí Zlata Ulrichová, ředitelka strategického marketingu Penny. Celkem má Penny v Česku přes 380 prodejen. „Nové logo symbolizuje přátelské a sousedské prostředí a naše hodnoty jakou jsou blízkost, důvěra, kvalita, jedinečnost a odpovědnost,“ doplňuje šéfka marketingu.