Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

V náborové kampani VUT jde o záchranu světa, studenti vytvořili i počítačovou hru

S tématem kampaně přišla Lenka Gumulec, natáčení a zpracování se ujal Michal Orsava.

  • 02. 03. 2021 06:00

Jak bude vypadat naše budoucnost? Na to se ptá nová náborová kampaň Vysokého učení technického v Brně, jeímž ústředním bodem je microsite Hrdina VUT. Hrdinu hlavního videa zasazuje do postapokalyptického světa a ukazuje mu, že díky znalostem a schopnostem získaným na brněnské technice může zlepšit svět. Kampaň je zároveň reakcí na současnou pandemii. Výuka se odehrává ve virtuální realitě a jediní koho hrdina potkává, jsou roboti.

Distanční výuka a online vzdělávání – to jsou jediné nástroje, které má hrdina náborového videa k dispozici. A není sám. Studenti prvních ročníků vysokých škol také nikdy plnohodnotnou prezenční výuku nezažili. Ve výzkumu, který si VUT zpracovalo, odpovídalo 1.453 respondentů z prvních ročníků. Čtvrtina z nich byla s distanční výukou spokojena na jedničku, 49 % udělilo dvojku. To starší spolužáci, možná díky možnosti srovnání, hodnotili ve výzkumu z loňska trochu přísněji. Končící bakaláři průměrně známkovali dvojkou. Studenti se shodovali, že u online přednášek oceňují záznamy, které si můžou pouštět opakovaně a vracet se tak k látce, kterou se jim nepodaří pochopit hned napoprvé. 

Kampaň poukazuje na ztížené studijní podmínky, zároveň ale optimisticky ukazuje, že potřebné znalosti a dovednosti dokáže VUT studentům předat i vzdáleně, jak s nimi potom naloží, to už je na nich. V hlavní roli se představuje Tomáš Žilinský, který je hercem Divadla Husa na provázku. Virtuální prostor ho postupně zavede na Fakultu strojního inženýrství, Fakultu informačních technologií nebo CEITEC VUT. S pomocí moderního vybavení pomáhá opravovat rozbité stroje nebo likvidovat černé díry.

Z nové kampaně VUT

Z nové kampaně VUT

Z nové kampaně VUT

Z nové kampaně VUT

Virtuální realitu s herními prvky doplňuje i počítačová hra, kterou vytvořili studenti Ateliéru herních médií Fakulty výtvarných umění pod vedením Vojtěcha Vaňka. Spolupracovali Vladimír Kudělka, Natálie Sodomková, Dominik Konečný, Matyáš Mrkus, Barbora Vozábová, David Holubec a Daniel Jenikovský. Web vytvořil Martin Marušák.

Grafika ve stylu pixelart odkazuje k herním legendám a postupně hráče zavede na všechny fakulty VUT. Na chemické je nutné namíchat barevný koktejl, architektura zase člověka postaví před tvůrčí výzvu při stavění budovy a zápolení s gravitací.  „Ve hře je spousta odkazů na Brno a na plno jiných humorů. Každý, kdo se na to dokáže naladit, se dokáže pobavit. Vývoj her je obecně jednou z nejnáročnějších oblastí dneška, ale je to krásné, stojí to za to. Není lepší oblast, kterou byste se mohli potrápit, než je tahle,“ shrnul práci šestičlenného výtvarného týmu Vojtěch Vaněk.

S tématem kampaně přišla marketingová specialistka VUT Lenka Gumulec: „Samotné natáčení kampaně se neobešlo bez napínavých momentů. Kvůli vládním nařízením jsme dlouho netušili, jestli zvládneme v plánované podobě kampaň natočit na vytipovaných lokacích. Zvažovali jsme i variantu vytvořit animovaný klip, ale nakonec se i díky vstřícnosti vědců a zaměstnanců na jednotlivých fakultách natáčení odehrálo podle původního plánu.“

Natáčení a zpracování kampaně se ujal tvůrce Michal Orsava, který se stal známým díky vtipným virálním videím o Harry Potterovi na Pražském hradě nebo o EETerminátorovi. „Máme rádi sci-fi žánr a bylo super spojit koníček s prací. I přes veškerá vládní opatření video vznikalo beze stresu a v přátelské atmosféře. Jsme rádi, že jsme dostali na kampani velký prostor pro kreativitu a necítili se omezováni. Při postprodukci celý tým ujel počítačovou myší vzdálenost 130 kilometrů,“ chválí si Orsava spolupráci s VUT. Většinu kampaně měla na starost společnost Filmagix, na dílčí práce na hlavním videu přizvali autoři studio Epicture.

Kampaň doplňují propagační předměty v grafice počítačové hry – ponožky, trička, bloky a tužky. Dva plakáty pak ukazují podobu Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v postapokalyptické podobě a v budoucnosti. Součástí kampaně jsou také grafiky a gify na sociální sítě a nasazení reklamy na YouTube, Instagram, Facebook a PPC.

Z nové kampaně VUT

Z nové kampaně VUT

Microsite obsahuje kromě hlavního videa záběry z natáčení, let’s play video rektora VUT nebo vzkazy studentům. Zároveň se na stránce představují všechny fakulty a ústavy nabízející bakalářské studium. Kromě Fakulty architektury a Fakulty výtvarných studií je možné podávat přihlášky ke studiu až do konce března.

Hrdina VUT
Kreativní agentura
Filmagix
Produkční agentura
Epicture
Značka
Vysoké učení technické v Brně
Klient
Vysoké učení technické v Brně
Nasazení
15. 02. 2021
Obor
Veřejný sektor
Mediamix
Online
Koncept, scénář, vizuální efekty, režie
Michal Orsava
Koncept, scénář
Lenka Gumulec
Scénář, copy
Hana Marko
Scénář
Radim Svoboda
Hlavní kameraman
Jiří Fabík
Vizuální efekty, grafika
Michaela Lovecká
Produkce, kostýmy
Veronika Kočová
Herec
Tomáš Žilinský
Zvuková postprodukce
Luboš Ondráček
54%
Tweet
  • Epicture
  • Filmagix
Zlatý středník prodlužuje přihlášky
  • Specialista/ka PR a tiskový/á mluvčí
  • Visual and Content Specialist for e-commerce – Praha
  • OBCHODNÍ MANAŽER - ZÁMECKÝ HOTEL LIBLICE U MĚLNÍKA
  • Obchodně marketingový manager (ředitel) i externě
  • BEAPHAR - E-COMMERCE/ONLINE SPECIALIST
  • Specialista PR a propagace nakladatelství ALFERIA
  • WEB EDITOR / HELPDESK OPERÁTOR pro projekty Škoda Auto
  • SPISOVÝ MANIPULANT
  • Administrativní pracovník /HPP/PRAHA
  • GEKO - Connect After Sales business (m/ž)
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz
V Economii pracoval devět let

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
Poslechněte si nový rozhovor

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Streaming vládne hudebnímu trhu v Česku, meziročně vzrostl o pětinu
Čerstvá čísla od IFPI ČR

Streaming vládne hudebnímu trhu v Česku, meziročně vzrostl o pětinu

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami
Přibyly i filmy zdarma

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami

Médea se dohodla s ČT i Media Clubem, soud insolvenční návrh zamítl
Další řízení tento měsíc zastaveno

Médea se dohodla s ČT i Media Clubem, soud insolvenční návrh zamítl

Národní galerie reklamy

Pražským památkám pomůže Bohémská múza od Future Bakery, v podobě NFT

Pražským památkám pomůže Bohémská múza od Future Bakery, v podobě NFT

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Navýšit rozpočet, nebo upadnout do zapomnění
  • Sportovní fanoušek 2023: občas zajde na stadion, fandit začíná už v dětství
  • O produktovou inzerci ve vyhledávání na Seznamu je u e-shopů zájem. Meziročně se zdvojnásobila
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Young Lions: Print vyhráli Anna Kruchňová a Matěj Vincourek z Bubble

Young Lions: Print vyhráli Anna Kruchňová a Matěj Vincourek z Bubble

Český rozhlas v Brně a Zlíně dočasně povede Pavel Kozler

Český rozhlas v Brně a Zlíně dočasně povede Pavel Kozler

Young Lions: kategorii PR vyhráli Lucía Vítová a Jakub Wija z Ogilvy
Vyhlášena třetí z pěti kategorií

Young Lions: kategorii PR vyhráli Lucía Vítová a Jakub Wija z Ogilvy

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB
Vítězky druhé z pěti kategorií

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem
Moderuje Kateřina Perknerová

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko
Report z pondělního večera

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
Nejobsazenější z pěti kategorií

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
Střídá Jana Nevyhoštěného

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT
Nejdéle sloužící šéf ČT chce zůstat

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

  • Nedezinfikujme politiku. Unijní regulace hrozí umlčováním
  • Ochrana dětí neospravedlňuje celoevropské šmírování
  • Informace od Googlu nečekejme, pouze nákup
všechna vydání přílohy →

Volná místa

World of Online Social Media Specialist
LCG New Media Copywriter / Community Manager
LCG New Media Social Media Specialist / Creator
World of Online Account Manager
Extra Online Media Editor
Extra Online Media Social Media Specialist
Topic PR PR Trainee
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT