V nových spotech Probostonu pro sirupy Jupí děti vracejí rodičům káravé hlášky

Novinka pro sirupy Kofoly od Proboston Creative má posloužit jako dlouhodobý koncept.

  • 14. 06. 2021 12:00

Nová kampaň sirupů Jupí volně navazuje na dřívější spoty Lahvinka a Pusinka. Agentura Proboston Creative hledala dlouhodobě udržitelný koncept, který by zachycoval situace z rodin, ve kterých si děti a rodiče vyměňují své role: „Chtěli jsme se co nejvíce přiblížit realitě rodinného života, a proto jsme základ pro každý spot hledali v běžném životě - našem i našich zákazníků - v tom, co doma často slýcháme. Dětem v předškolním a raném školním věku nic neunikne a každá rodičovská průpovídka se tak může mamce nebo tátovi obratem vrátit v tom nejméně očekávaném momentu, což s sebou přináší řadu úsměvných a milých situací.“

I v budoucnu chce značka Jupí rozehrávat tuto rodinnou dynamiku a zachycovat běžné a úsměvné výměny mezi rodiči a jejich malými dětmi. Televizní kampaň využívá především sponzorovaného obsahu před televizními pořady. Koncept je postavený tak, aby fungoval i v krátké stopáži a bylo možné jej v budoucnu libovolně rozvíjet. Součástí kampaně jsou i POS materiály v místě prodeje.

Jupí sirupy: Jak se do lesa volá, tak se z lesa Jupí (Proboston Creative)

Jupí sirupy: Jak se do lesa volá, tak se z lesa Jupí (Proboston Creative)

Jak se do lesa volá, tak se z lesa Jupí
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
12. 04. 2021 - 25. 07. 2021
Creative director
Account director
Copywriter
Art director