Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„V pivu se dějou věci!“ Hořký ležák Budvar 33 provází na trh kampaň od Kaspenu

Spot Budějovického Budvaru režírovalo duo Wolfberg a produkovala Creative Embassy.

  • 06. 05. 2020 11:35

Státní pivovar Budvar oficiálně uvedl na trh svůj první hořký ležák Budvar 33. Ten se poprvé objevil v hospodách loni, slavil úspěch, a proto byl v dubnu uveden i do všech velkých offtrade řetězců. „Budvar 33 je svým způsobem pivo nové generace. Na jedné straně navazuje na tradici Budvaru, na straně druhé je obrazem dnešního moderního pivovarnictví - vyrábí se z chmele Angus, což je jedna z nejvíce hořkých odrůd chmele vůbec, a obsahuje slad Crystal Light, který je anglického původu a používá se spíše ve svrchně kvašených pivech. A podobně ‚novogenerační‘ je i naše kampaň, která dramatizuje ‚velké věci‘, které se v pivním světě dějí,“ uvádí Luboš Jahoda z agentury Kaspen/Jung von Matt, která stojí za kampaní. Spot vznikl v režii dua Wolfberg, v produkci Creative Embassy. Kromě televize je Budvar 33 silně podporován v digitálním prostředí i v místě prodeje.

Klíčový vizuál launche Budvaru 33

Klíčový vizuál launche Budvaru 33

Původně plánovaný launch Budvaru 33 následoval po ad hoc spotu, kterým značka reagovala na aktuální omezení kvůli koronaviru. Ten nasadila počátkem dubna jako všem, kteří při omezení pohybu zůstali doma. Spot vznikl plně bezkontaktně a při respektování všech karanténních pravidel během osmi dnů. Režie se ujal textař Kaspenu Štěpán Benyzovský, tancuje skupina Dekkadancers.

První hořký ležák od Budvaru
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
24. 04. 2020
Mediamix