V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Vánoce jsou letos vinou pandemie omezené, podle ING ale budou „taky dobrý“

Komunikace Taky dobrý Vánoce od ING navazuje na předchozí Taky dobrý léto téže značky.

  • 14. 12. 2020 00:00

Vánoční kampaň ING Taky dobrý vánoce navazuje na úspěšnou digitální letní kampaň Taky dobrý léto a vznikla v oddělení pro social media agenturního týmu McQueen pod vedením Kláry Chalupecké. Záměrem klienta bylo pokračovat v srdečné a hravé komunikaci s využitím oblíbených person a především s pozitivním sdělením. „Letošní Vánoce budou jiné a spousta z nás bude snít o nenaplněných vánočních plánech. Přesto bychom ale neměli věšet hlavu a stejně jako hrdinové ING kampaně, Slávek s Evou a Kamilem, bychom se neměli vzdávat svých snů. I tak to totiž hravě mohou být #takydobrýVánoce,“ přesvědčují tvůrci.

ING: Taky dobrý Vánoce (McCann Prague)

ING: Taky dobrý Vánoce (McCann Prague)

ING: Taky dobrý Vánoce (McCann Prague)

ING: Taky dobrý Vánoce (McCann Prague)

ING: Taky dobrý Vánoce (McCann Prague)

ING: Taky dobrý Vánoce (McCann Prague)

ING: Taky dobrý Vánoce (McCann Prague)

ING: Taky dobrý Vánoce (McCann Prague)

Taky dobrý Vánoce
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
ING
Nasazení
10. 12. 2020 - 20. 01. 2021
Mediamix
Social media & account manager
Account director
Art director
Photographer
Videomaker
Agency producer