Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Vánoční dárky, co nezůstanou ležet ve skříni, pro Sportisimo propaguje Nasty

Vánoční spot běží v Česku v televizi a na Slovensku, v Maďarsku a v Rumunsku na YouTube.

  • 04. 12. 2020 18:25

Největší řetězec se sportovním vybavením na tuzemském trhu spustil svou vánoční kampaň, jejím leitmotivem je obyčejná skříň. Ve videu totiž prodejce nabádá ke koupi takových vánočních dárků, které udělají opravdovou radost a nebudou po Vánocích jen ležet ve skříni. Hlavní tváří kampaně se stal český beatboxer, komik a moderátor Petr Nasty Cerha, který se v komunikaci Sportisima poprvé objevil už na jaře. Audiovizuální části kampaně propůjčili hlas už tradičně herec Oldřich Hajlich a herec a hudební producent Richard Salay.

„Scénář, kdy dostaneme sice milý, ale poněkud univerzální vánoční dárek, a po svátcích ho pěkně uklidíme do skříně, známe asi každý. Proto jsme takovou situaci akcentovali v našem předvánočním spotu, a vlastně v celé prosincové kampani. Právě sportovní dárky jsou totiž ty, které nám zprostředkují fajn zážitek, a spíš se budeme těšit, až je využijeme, než abychom je hned zaklidili,” říká ke kampani Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima.

Vánoční videa sportovního giganta vznikla poprvé ve spolupráci se zlínskou produkcí Bumerang Film. Třicetivteřinový spot mohou diváci zhlédnout na vybraných českých a slovenských televizních stanicích, v kratší verzi potom na YouTube. Tam se video dostane i k rumunským a maďarským zákazníkům Sportisima. Zmíněný námět se pak objevuje také v komunikaci v místě prodeje.

Dárky, co nezůstanou ležet ve skříni
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 12. 2020 - 16. 12. 2020
Creative director
Creative director
Copywriter, hlavní produkce