V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Ve vánoční kampani Mobil.cz se Kohák svléká. „Datuj zdarma, buduj vztahy,“ radí

„Nejlepší Vánoce jsou bez závazků,“ prohlašuje reklamní režisér ve spotu od Acomware.

  • 19. 11. 2019 14:00

Nejlevnější Vánoce
Kreativní agentura
Produkční agentury
Značka
Klient
Mediamix

Mobilní operátor Mobil.cz mediálního domu Mafra spustil reklamní kampaň s vánoční tematikou. Hlavní roli opět ztvárnil režisér a herec Jakub Kohák, jenž komediální formou představuje výhodné balíčky předplacených karet bez závazků. V nadsázce divákům prozradí například několik tipů, jak o letošních vánočních svátcích ušetřit, a samozřejmě nechybí ani hláška z minulé kampaně Mám to na Koháku.

„Našim cílem je upozornit na změny balíčků předplacených karet, u kterých jsme na Vánoce například zdvojnásobili maximální limity stahovaných dat. Nové spoty jsou opět velice zábavné a diváci se rozhodně nebudou nudit,“ věří produktový manažer Mobil.cz Karel Bechník. Za kreativním konceptem kampaně je podepsána konzultační společnost Acomware.

Připraveny jsou celkem tři reklamní spoty, jejichž stopáž se mění v závislosti na použitém kanálu. Reklama poběží na stanicích Nova a Óčko, dál na YouTube, Facebooku a Instagramu. V televizi se spoty objeví první a druhý prosincový týden.

Režie reklamních spotů se ujal Jan Gregor a produkci zajistily společnosti Acomware a Lemmur Production. „Naším záměrem bylo diváky především pobavit. Původní scénky byly natolik odvážné, že i když byl obraz s nahým Jakubem Kohákem na choulostivém místě dokonale rozostřen, na YouTube nám jej zakázali odvysílat,“ podotkl Jakub Michalovský z Acomware.