V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Ve vánoční kampani Penny zpívá dětský sbor Forever Young od Alphaville

„Všichni nejsme rodiči, ale každý jsme dítě. A často na to zapomínáme,“ připomíná řetězec.

  • 22. 11. 2019 20:20

Znovu dítětem
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Značka
Klient
Nasazení
22. 11. 2019 - 24. 12. 2019
Mediamix
Česká adaptace

Obchodní řetězec Penny v období před Vánoci přichází s emotivním spotem, doplněným o novou interpretaci populární skladby Forever Young od skupiny Alphaville. Ten pro Penny nazpíval dětský sbor Pražská kantiléna sbormistryně Karolíny Řepové. Kreativní agenturou je v případě této kampaně německá Serviceplan Campaign, pod vedením kreativního ředitele Matthiase Schustera. Natáčelo se v berlínské produkci Anorak Film, v režii Stuarta McIntyrea. Českou adaptaci zařídila agentura Hullabaloo, řídil ji Jiří Pleskot.

Spot bude ve verzi 30 a 60 vteřin prezentován online a také v televizi, na všech hlavních komerčních kanálech Nova, Prima a Barrandov. Intenzivně budou využity i sociální sítě. Pro účely kampaně byl vytvořen hashtag #ZnovuDitetem. V kampani Penny využije i influencery a známé lidi. Připraveny jsou i výzvy a soutěže, do nichž budou moci lidé zasílat fotografie a videa z chvilek, kdy se cítili znovu dítětem.

Motto kampaně zní Vánoce jsou pro všechny děti, i ty, co jsou stále v nás. Kampaň vyzývá všechny k tomu, aby se na okolní svět dívali dětskýma očima, aby se ze života více radovali a užívali si jej tak, jako to umí právě děti. „Všichni nejsme rodiči, ale každý jsme dítě. A často na to zapomínáme. Chybí nám hravost a bezstarostnost, kterou v sobě děti mají. Máme v sobě zábrany. Přitom je tak snadné udělat něco, co bychom udělali jako děti,“ prohlašuje Zlata Ulrichová, ředitelka strategického marketingu Penny. „Kampaní chceme lidem připomenout, že dítětem zůstáváme po celý život, jen se někdy bereme příliš vážně.“