Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Interactive
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • H1.cz
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hive
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Social
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

„Vědět znamená přežít.“ Linku pomoci řidičům propagují Arichteva i Kohoutová

Do druhé fáze bezpečnostní kampaně proti sekundárním nehodám se zapojili influenceři.

  • 01. 10. 2020 09:35

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Balíček z kampaně České kanceláře pojistitelů

Česká kancelář pojistitelů společně se svými partnery Besip a Policií České republiky představila druhou vlnu bezpečnostní kampaně, jejímž cílem je zvýšit povědomí o zbytečných, takzvaných sekundárních nehodách. V rámci této komunikace dostane do schránek téměř dva miliony domácností takzvanou Kartu řidiče s popisem správného postupu v případě dopravní nehody. Prostřednictvím známých osobností jako herečka Veronika Arichteva, herečka a zpěvačka Berenika Kohoutová, moderátor pořadu Garáž Jakub Rejlek, cestovatel a fotograf Hynek Hampl nebo DJ Lucky osloví kampaň i mladé řidiče.

Tyto známé tváře obdržely speciální balíček, se kterým se pochlubili na svých sociálních sítích. Jde o balíček určený pro přežití v podmínkách silničního provozu a vznikl ve spolupráci s Policií České republiky a s Českou kanceláří pojistitelů. Obsahuje kartu řidiče s pokyny, jak postupovat v případě nehody, reflexní vestu a výstražný trojúhelník. Jde o tři nezbytné věci, díky kterým omezíte riziko vzniku sekundárních nehod, které by vás nebo ostatní účastníky dopravní nehody mohly stát život.

View this post on Instagram

Zdravím vás v oranžové, nikomu neslušící ale velikostně sympatické, reflexní vestě a mám tu takový malý edukativní příspěvek o bezpečnosti na silnici #codelatprinehode nebo poruše. Vim, že víte. Ale třeba jak poznat 50 metrů na umístění trojúhelníku od auta, může někomu dělat problém. Někomu, komu od určitýho věku lžou ohledně centimetrů. Takže holky, 50m je asi tak 250x těch “20cm” plus minimálně 3 velkýýý kroky! Tak hlavně opatrně a bez nehod. Díky za tuhle kampaň #4krokyprinehode @policiecz @ibesip a Linka pomoci řidičům 1224 #spolupracecomasmysl @autasuper Hezkou neděli vám přeje výstražný dopravní kužel..

A post shared by Veronika Arichteva (@veronikaarichtev) on Sep 6, 2020 at 1:41am PDT

„Když dostane balíček od policie, většinou to nevěští nic dobrého. V tomto případě to ale bylo příjemné překvapení. Dostala jsem nový kousek do šatníku, a to dost výrazný. Jde o reflexní vestu, která patří do základní výbavy každého řidiče. A s vestou i jednoduchý a přehledný návod, jak postupovat v případě nehody,“ řekla Berenika Kohoutová.

Stories Bereniky Kohoutové

Stories Bereniky Kohoutové

„Nejvíce se mi líbí na tom to, že se nejedná o standardní komerční spolupráci, ale o věc, která je správná a pomůže lidem, jak se chovat a správně postupovat při případné nehodě. To je hlavní důvod, proč jsem si tuto spolupráci vybral, jelikož se jedná o dobrou věc a proto si této kampaně vážím,“ řekl Pedro, youtuber s velkou vášní pro cestování.

První vlna kampaně proběhla v květnu loňského roku. Teď po roce a půl přichází její pokračování, které má za cíl ještě více zvýšit povědomí o sekundárních nehodách, informovat o lince pomoci řidičům 1224 a oslovit také mladé řidiče.

„Na silnicích stále zbytečně umírají lidé, kteří nevědí, jak se chovat po nehodě. Proto pokračujeme v kampani, ve které připomínáme všem řidičům čtyři základní kroky, které je potřeba dodržet, abychom předešli zbytečným nehodám,“ řekl Jan Matoušek, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů. „Loni jsme připravili Kartu řidiče s přehledným a jednoduchým návodem, kterou by měl mít každý ve svém vozidle. Máme na ni pozitivní ohlasy. Z průzkumu nám vychází, že téměř 70 % řidičů považuje Kartu řidiče za velmi přínosnou,“ dodal. „Proto ji budeme rozesílat přímo do 1.800.000 domácností v Česku. Po 200 kusech dostane také každá autoškola v republice, distribuovat ji budou elektronicky i pojišťovny a STK.“

Povědomí o správném postupu je stále nízké

Pro letošní rok vychází kampaň nejen z údajů týkajících se sekundárních autonehod, ale také z výsledků průzkumu veřejného mínění s důrazem na nízkou znalost správného postupu při dopravních nehodách. „Mnoho řidičů stále neví, jak správně postupovat při nehodě a poruše auta. A to často vede k fatálním následkům. Mezi nimi je i mnoho mladých řidičů, které bychom chtěli oslovit právě prostřednictvím známých osobností a jejich sociálních sítích,“ řekl Jan Matoušek.

Z aktuálního průzkumu veřejného mínění vyplývá, že znalost správného postupu při dopravní nehodě je stále nízká, pohybuje se jen okolo 23 %, přestože až 77 % řidičů tvrdí, že ví, jak správně postupovat v případě autonehody. Většina dotazovaných se ale také domnívá, že právě znalost správného postupu dokáže zabránit sekundárním nehodám. Z průzkumu chování řidičů také vychází, že jen 32 % řidičů si jako první krok obleče reflexní vestu, 44 % neví, do jaké vzdálenosti umístit trojúhelník a 35 % řidičů by místo odstupu od vozu, za svodidla zůstalo na silnici, aby upozornili projíždějící auta.

Vědět znamená přežít
Kreativní agentura
McCann Prague
PR agentura
Hero & Outlaw
Značka
Česká kancelář pojistitelů
Klient
Česká kancelář pojistitelů
Obor
Veřejný sektor
Mediamix
Direct, Social
49%
Tweet
  • Hero & Outlaw
  • McCann Prague
iMucha Show
  • Marketingový datový specialista
  • Sales and Marketing Data Analyst
  • Visual Merchandising Specialist, M&S, Praha 4 (DBK)
  • SENIOR ACCOUNT MANAGER
  • EVENT SPECIALIST - Francouzsko-česká obchodní komora
  • Nehledáme operátory, ale obchodníky.
  • Pracovník obchodního oddělení
  • CX expert/ka online onboardingu do banky
  • Jsi ABSOLVENT ? Přidej se k nám - OLOMOUC
  • Marketingový specialista
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost
Jak OSINT pojímají česká média

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
Spor o roční odměnu zatím nemá řešení

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města
Po 73 letech pronájmu ve svém

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města

Reklamní investice letos rostou o desítky procent
Čerstvá data z monitoringu reklamy

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
Poslechněte si podcast Médiáře

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Národní galerie reklamy

Birell se propaguje jako ideální letní nealko, Bařinův spot se odehrává v kempu

Birell se propaguje jako ideální letní nealko, Bařinův spot se odehrává v kempu

Livesport nasadil globální kampaň. Petra Kvitová v ní střídá Petra Čecha

Livesport nasadil globální kampaň. Petra Kvitová v ní střídá Petra Čecha

Nové ochucené nealko pivo BirGo se představuje v intenzivní kampani

Nové ochucené nealko pivo BirGo se představuje v intenzivní kampani

„Každý má svůj důvod k hrdosti,“ hlásá Pilsner Urquell v novém konceptu

„Každý má svůj důvod k hrdosti,“ hlásá Pilsner Urquell v novém konceptu

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
  • Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
  • Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy
V čele Lukáš Vožda a Jakub Kaláb

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus
Dynamických CLV je v metru už 70

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk
Sáhnou po letácích i e-shopy?

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Radim Stezka je nový head of brand Footshopu

Radim Stezka je nový head of brand Footshopu

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media
Tendr doručovatele má vítěze

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu
Vybíráme ze spotřebního koše

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
"Bylo to málo? Ještě přidám!"

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
Pohlcení Adexpresu se završí na podzim

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera
O nejlepší text ve veřejném prostoru

Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu
Nové nástroje od výzkumných agentur

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů
Čerstvé výsledky Radioprojektu

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu
Po pěti letech zpět v televizi

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

další články
S5IVE

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství
  • Potřebujeme nuancovanější výklad sociálních sítí
  • Konzum udělal z recenze nejdůležitější žánr
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Fragile Senior Performance Specialist
Fragile Digital Account & Project Manager
Katz83 Šéfanalytik médií a sociálních sítí
In creative Brand manager
In creative Manažer PPC týmu
In creative Grafik-vůdce
In creative Obchodník
In creative Team Manager pro Facebook Ads
In creative Konzultant
S5IVE Graphic Designer
In creative Účetní s přesahem do finančního řízení

Podporujeme

IMC Czech Awards 2022
29Květen

IMC Czech Awards 2022

online

České direct marketingové kampaně opět mohou zabodovat v Evropě. Přihlaste se hned!

přihlásit se
PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky
8Červen

PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky

Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT