Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Vedle Kauflandu propaguje Jágr čínské mobily, vystupuje v novém spotu Huawei

Populární hokejista nabádá lidi, aby s výrobcem mobilních telefonů sdíleli své příběhy.

  • 11. 12. 2019 11:10

Jaromír Jágr v aktuální kampani značky Huawei

Jaromír Jágr v aktuální kampani značky Huawei

Jaromír Jágr v aktuální kampani značky Huawei: vizualizace pro Prahu

Jaromír Jágr v aktuální kampani značky Huawei: vizualizace pro Prahu

Jaromír Jágr v aktuální kampani značky Huawei: vizualizace pro Brno

Jaromír Jágr v aktuální kampani značky Huawei: vizualizace pro Brno

Ty nejlepší příběhy si píšeme sami
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka

Populární český hokejista Jaromír Jágr opět propůjčil své jméno do reklamy čínského výrobce elektroniky Huawei, s nímž už v minulosti spolupracoval. V kampani, která startuje nedlouho poté, co spolupráci s Jágrem v souvislosti s českým hokejem oznámil německý obchodní řetězec Kaufland, hvězda nabádá, aby lidi prostřednictvím webu poskytli firmě kromě jména a emailu svůj příběh, který ta pak hodlá šířit dál.

„Vlastní příběh je důležité nejen žít, ale také se o něj podělit a tím inspirovat a motivovat ostatní,“ přesvědčují tvůrci globální kampaně Ty nejlepší příběhy si píšeme sami. Kampaň podle nich „předává jasné a silné sdělení - pracujte na sobě, při každém pádu vstaňte a nenechte se nikým odradit, ať už je váš sen jakýkoliv“. Za popsání svého příběhu Huwaei pisatelům slibuje pozvánku na motivační webinář vedený Michalem Worochem, cestovatelem a objevitelem upoutaným na vozík.

Původním autorem regionálního konceptu je agentura Havas Poland. Lokalizace videa i lokální koncept měla na starost tuzemská agentura Kindred, regionální produkci zajistilo Dynamo a o režii českého spotu se postaralo duo Mugshots. Globální kampaň pracuje s regionálním televizním spotem právě s Jágrem. Kromě televizního spotu probíhá kampaň online a v outdooru.

Na to má bude na začátku příštího roku 2020 navazovat lokální kampaň na sociálních sítích. „V ní budou ambasadoři značky Huawei vyzývat své fanoušky, aby namísto sledování obrazovek telefonů, sbírání lajků a followerů na sociálních sítích na sobě pracovali a telefon na chvíli odložili a věnovali se aktivitám, které je obohacují a rozvíjejí,“ popisuje agentura Kindred.

Jaromír Jágr v aktuální kampani značky Huawei

Jaromír Jágr v aktuální kampani značky Huawei