Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Velká láska rohy přenáší, ukazuje jarní spot Kofoly z hájovny. Načíná celoroční téma

Nový spot tradičního českého nápoje po letech spojil Kofolu s režisérem Jakubem Kohákem.

  • 18. 03. 2020 12:30

Láska rohy přenáší
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix
Creative director
Art director

Kofola ve spolupráci s agenturou WMC Grey přichází s novou kampaní, která je opět o lásce. „Lásku si dlouhodobě hýčkáme. Je neoddělitelnou součástí DNA naší tradiční československé značky. A do srdcí spotřebitelů se zapsala nejen zažitým sloganem Když ji miluješ, není co řešit, ale i silnými příběhy,“ uvádí Pavol Chalupka, ředitel marketingu Kofoly.

Nový jarní příběh se odehrává v hájovně a jejím hrdinou je poněkud neobvyklý jelen. „Tímto spotem se vracíme ke kořenům reklam Kofoly. Věříme, že náš vypointovaný příběh lásky chytne diváky za srdce, ale přiměje je se nad překvapivou zápletkou pousmát,“ podotkl David Suda, kreativní ředitel WMC Grey.

Režie spotu, který vznikl v produkci Stink, se ujal Jakub Kohák. Ke spolupráci s Kofolou se tak vrací po téměř deseti letech. „Rád vzpomínán na tu mou úplně první reklamu, kterou jsme s Kofolou točili u rybníka. Nebo pak 50. výročí Kofoly, tedy černobílý spot, který se později zpracoval i na delší verzi,“ říká Kohák. „Spolupráce s Kofolou je jiná v tom, že jde vždycky o filmový příběh. To je mi blízké. Nejde o klasický reklamní svět, rychle stříhané shoty na efekt.“ 

„Jarní kampaní, která se objeví v outdooru, onlinu i v trhu, startujeme celoroční jednotnou komunikaci s tématem Velká láska. V rámci ní představíme i jednotlivé produkty z kompletně redesignového portfolia,“ doplňuje ředitel marketingu Chalupka.

Kofola: Láska rohy přenáší (WMC Grey)

Kofola: Láska rohy přenáší (WMC Grey)