Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Věrnostní karta Ikea Family se mění z oranžové na bílo-modrou

Jedna z letních kampaní nábytkářského řetězce představuje změnu jeho věrnostního klubu.

  • 21. 08. 2019 23:00

Relaunch Ikea Family
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
15. 07. 2019
Fotografie

Oranžovou věrnostní kartu kartu Ikea Family nahrazuje nová bílo-modrá, která přináší řadu výhod. Za kreativním konceptem, který novinku propaguje, stojí pražská reklamní agentura Triad Advertising.

„Cílem naší kampaně bylo představit novou kartu Ikea Family, která prošla změnou designu a je nabitá mnohými výhodami. Chceme lidem sdělit, že věrnostní program Ikea Family je tady skutečně pro každého a mít novou bílo-modrou kartu se vyplatí, a to hlavně v její digitální podobě,“ vysvětluje Iva Pohlová, country loyalty leader pro Česko, Maďarsko a Slovensko.

Výhodami, které Ikea nabízí ve věrnostním klubu, chce ukázat, že je otevřená, přátelská, podporuje diverzitu, váží si svých členů a myslí i na jejich děti. S obnoveným klubem Ikea Family přibyly i nové výhody včetně věrnostní karty v mobilu. Jedním z témat, která Ikea dlouhodobě komunikuje, je trvalá udržitelnost, proto řetězec umožňuje použití karty v digitální podobě.

Kampaň se skládá ze dvou částí, oddělených i chronologicky. Od poloviny července do začátku srpna probíhala interní část kampaně. Jejím hlavním cílem bylo důkladně informovat zaměstnance o všech výhodách členství v klubu Ikea Family, aby zákazníkům uměli poradit.

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Následně od začátku srpna odstartovala externí část, která měla záměr informovat o obnoveném klubu samotné zákazníky.

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Ikea: Relaunch Ikea Family (Triad Advertising)

Produkce videa se ujalo Silencio s režisérem Adamem Pavelkou. Triad s fotografem Jiřím Faixem vytvořil vizuály jednotlivých výhod, které byly nejprve jádrem interní části kampaně. Pak z nich vytvářel formáty pro digitální i nadlinkovou část kampaně.

„Při vymýšlení kampaně jsme mysleli na to, že lidé si rádi poslechnou, co jim Ikea obnovením svého věrnostního programu přináší. Nový vzhled karty a množství výhod nám dalo dobrý základ. Přišli jsme tedy s konceptem založeným na faktu, že benefitů je tolik, že kartu Ikea Family jednoduše nepustíte z ruky,“ popisuje creative teamleader Triadu Rado Jankovič. „Ke každé výhodě jsme vybrali jednu barvu a pomocí videovizuálů v monochromatickém stylu s odkazem na nový katalog Ikea se snažíme lidi inspirovat, aby si jednotlivé benefity zapamatovali.“