Nákupní rádce Kupi.cz, s nímž vybíráme ze spotřebního koše, spouští Kupimagazín.cz. Ten přináší tipy na slevy. Jeho šéfredaktorkou je Linda Michalčíková, dosavadní event manažerka HP Tronic.

Ondřej Vetchý ve spotech pro České dráhy hraje Hlubokou a Mokropsy

Agentura Havas Prague a Ondřej Vetchý pokračují v kampani pro národního dopravce.

  • 15. 05. 2019 17:20

Vlakem na výlet
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Creative director
Creative director

K cestám plným zážitků, ze kterých vznikají zábavné rodinné historky, zve nová kampaň pro České dráhy od agentury Havas. Jejím cílem je navýšit počty cestujících a představit novou aplikaci Vlakem na výlet. Ta nabízí stovky výletů po celém Česku a průběžně přidává další tipy. Nabízí i možnost rovnou si jízdenku koupit a multimediální interaktivní obsah ve formě map, příběhů a soutěžních her spojených s vybranými destinacemi.

Dvě verze třicetivteřinových televizních spotů s Ondřejem Vetchým v roli tatínka si pohrávají s názvy českých obcí a měst a ukazují, že užít si cestu můžete už od nástupu do vlaku. Doplňuje je mediální mix zahrnující rozhlasové spoty, print, out-of-home, sponzorské vzkazy, online videa a propagace na sociálních sítích.

České dráhy: Vlakem na výlet (Havas Prague)

České dráhy: Vlakem na výlet (Havas Prague)