Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Ondřej Vetchý ve spotech pro České dráhy hraje Hlubokou a Mokropsy

Agentura Havas Prague a Ondřej Vetchý pokračují v kampani pro národního dopravce.

  • 15. 05. 2019 17:20

Vlakem na výlet
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Creative director
Creative director

K cestám plným zážitků, ze kterých vznikají zábavné rodinné historky, zve nová kampaň pro České dráhy od agentury Havas. Jejím cílem je navýšit počty cestujících a představit novou aplikaci Vlakem na výlet. Ta nabízí stovky výletů po celém Česku a průběžně přidává další tipy. Nabízí i možnost rovnou si jízdenku koupit a multimediální interaktivní obsah ve formě map, příběhů a soutěžních her spojených s vybranými destinacemi.

Dvě verze třicetivteřinových televizních spotů s Ondřejem Vetchým v roli tatínka si pohrávají s názvy českých obcí a měst a ukazují, že užít si cestu můžete už od nástupu do vlaku. Doplňuje je mediální mix zahrnující rozhlasové spoty, print, out-of-home, sponzorské vzkazy, online videa a propagace na sociálních sítích.

České dráhy: Vlakem na výlet (Havas Prague)

České dráhy: Vlakem na výlet (Havas Prague)