V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

„Víme, co ženy chtějí,“ cílí Manufaktura na muže. Fragile v kampani využívá retro vizuál

Muže jako novou cílovou skupinu české kosmetiky pomáhá oslovovat tmavší retro grafika.

  • 07. 12. 2020 00:45

Český výrobce přírodní kosmetiky Manufaktura si v tendru na vánoční kampaň cílenou na muže v Česku a na Slovensku vybral agenturu Fragile. Ta postavila celou předvánoční komunikaci na insightu, že muži zkrátka každý rok tápou, čím ženy svého života potěšit. Vybírání dárků pro ně představuje stres a často i určitou komplikaci. I proto Manufaktura letos mužům nabízí chytrý našeptávač online, kdy na e-shopu najdou balíčky sestavené pro manželku či třeba babičku. Kromě toho jsou mužům k dispozici online prodejní asistentky a výhody k nákupu. 

„Sdělení se chytře točí okolo hlavního claimu Víme, co ženy chtějí a dalšího ujištění, že s Manufakturou muži v nákupech dárků pro ženy chybu neudělají. Další komunikační linkou je i ‚překladač‘ ženských emocí, který výraznou a zábavnou formou mužům dopomůže ke správnému rozhodnutí jí letos opravdu tu radost udělat,“ popisují tvůrci. Celá kampaň běží v prostředí online i offline, využívá CLV na zastávkách MHD, sponzorské vzkazy v televizi a video na YouTube a příspěvky na sociálních sítích.

„Kromě cílení na muže jsme menší část kampaně nechali i ženám, které na sociálních sítích oslovujeme s tím, že letos mohou svému muži vkusně napovědět, o který z dárků mají zájem. Na e-shopu Manufaktura.cz si totiž mohou sestavit vlastní seznam přání, který jen tak mimochodem odešlou svému darovateli,“ dodávají tvůrci kampaně. „Už po prvním týdnu jsme získávali kvalitní návštěvnost cílového publika, které trávilo na webu hodně času, průměrně přes pět minut. Zároveň cílová skupina i hojně nakupovala, o čemž svědčí i vysoký konverzní poměr téměř 10 %, v němž jsou zahrnuty i kampaně na brand awareness.“

Pro kampaň byla ve Fragile vytvořena zcela nová vizuální podoba, která vychází z grafického ztvárnění obalů řady Manufaktura pro muže, aby oslovila novou cílovou skupinu. Barvy jsou záměrně víc tmavé a je použito retro, které má evokovat také tradici značky.

Manufaktura: Víme, co ženy chtějí (Fragile)

Manufaktura: Víme, co ženy chtějí (Fragile)

Manufaktura: Víme, co ženy chtějí (Fragile)

Manufaktura: Víme, co ženy chtějí (Fragile)

Manufaktura: Víme, co ženy chtějí (Fragile)

Manufaktura: Víme, co ženy chtějí (Fragile)

Víme, co ženy chtějí
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
10. 11. 2020 - 24. 12. 2020
Mediamix
Creative director
Account director