Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Vinařský fond láká vyzkoušet růžové s melounem, saláty či masem

Vedle bílého a červeného chce státní fond podpořit růžové víno. Pomáhá s tím Momentum.

  • 18. 07. 2019 17:40

Seznamte se při jídle s chutí našich růžových vín
Kreativní agentura
Mediamix

Státem zřízený Vinařský fond, který ze zákona podporuje marketing vína, rozvoj vinařské turistiky a informuje veřejnost o vinohradnictví a vinařství, startuje novou kampaň. V ní se zaměřuje na zviditelnění růžového vína na českém trhu a na jeho párování se sezónními potravinami. Kampaň vytvořila tradičně agentura Momentum Czech Republic ze sítě McCann Prague, se kterou fond dlouhodobě spolupracuje.

Růžová vína nejsou mezi Čechy tak oblíbená a rozšířená jako tradiční vína bílá a červená. Právě probíhající léto je pro kampaň jedním z jejích hlavních motivačních prvků a letní posezení s přáteli se ukazuje jako ideální příležitost k vyzkoušení některé z růžových odrůd. Kampaň se zaměřuje především na mladé ženy, které jsou pro značku primární cílovou skupinou, nejen mezi nimi však chce fond růžová vína rozšířit. A prostřednictvím spojení různých odrůd růžového vína a sezónních potravin, jako jsou například meloun, letní saláty nebo grilované maso, chce kampaň inspirovat zákazníky k vyzkoušení pro ně nových a netradičních kombinací.

Kampaň Vinařského fondu opět vytvořila Momentum Czech Republic

Kampaň Vinařského fondu opět vytvořila Momentum Czech Republic

„Moravská a česká růžová vína se svým hravým projevem trochu vymykají tradičním kategoriím vín. Ne všichni v nich ale tuto jejich odvázanější stránku už objevili, a proto jsme se v kampani rozhodli nabídnout je k experimentování a představit je jako nevšední doplněk letní gastronomie, ale i jako skvělého společníka pro trávení volného času,“ říká Alexandr Stojčev, business & communication director Momentum Czech Republic.