Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Vinea na Slovensku nasazuje vánoční spot s nápadem od brněnské Aetny

Jednoduché video určené do televize vizuálně kombinuje hrozen vína s vánočním motivem.

  • 05. 12. 2019 10:50

Vianoce 2019
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka

Na slovenských televizích už běží letošní vánoční spot pro tradiční značku Vinea od Kofoly. Spot stojí na jednoduchém vtipu - trs hroznů se otočením obrazu promění ve vánoční stromek. Komunikační koncept připravila brněnská strategicko-kreativní agentura Aetna, jež na produkci spotu spolupracovala s režisérem Lubošem Vackem a pražskými Flux Films. 

Aetna zvítězila v říjnovém výběrovém řízení, které na komunikační koncept vypsala Kofola ČeskoSlovensko, producent Viney. „Idea nás nadchla především pro svou jednoduchost. Chtěli jsme odkomunikovat dvě základní skutečnosti – Vinea je nápoj z hroznů a na Slovensku k Vánocům neodmyslitelně patří. A jak už to v životě bývá, to nejkrásnější se často skrývá v úplně jednoduchých věcech, stačí se na ně jen správně podívat. Stejně jako stačil správný úhel pohledu na trs hroznů,“ říká senior brand manažerka Viney Zuzana Ederová.

Patnáctivteřinový spot uvidí diváci na slovenských televizích kanálech Markíza či Joj. „Chtěli jsme ke spotu přistoupit maximálně citlivě. Už proto, že je Vinea považována za slovenské národní bohatství a její spoty budí vždy velká očekávání. Zároveň jsme s klientem pracovali na tom, aby byl výsledek co nejpřirozenější. Ať už jde o samotné hrozny nebo o omezení všech dalších efektů. Protože Vinea je v prvé řadě o přírodě, přirozenosti, autenticitě a opravdové chuti hroznů,“ říká Pavel Šmid, account director Aetny.