Virohrady, Marodní, Chrchle. Změněné názvy pražských míst propagují očkování

Agentura DDB Prague připravila pro pražský magistrát grátis další kampaň na očkování.

  • 24. 06. 2021 23:45

Agentura DDB Prague pokračuje ve spolupráci s Magistrátem hl. m. Prahy a po čtyřech měsících pro město opět zcela zdarma připravila další očkovací kampaň. Komunikaci, která byla v první vlně postavená primárně na emocích a touze po návratu k životu jako dřív, však výrazně posunula.

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

Vizuál kampaně Proměněná Praha (DDB Prague)

„Od nasazení první kampaně v únoru se toho mnoho změnilo. Cítíme, že lidé jsou už unavení a otrávení, a proto jsme se společně s magistrátem rozhodli místo velkých emocí přijít s něčím odlehčeným. Jelikož je komunikace určená přímo pro Prahu, zamysleli jsme, jak z toho vytěžit a oslovit její obyvatele efektivněji kampaní šitou jim na míru,“ přibližuje Darko Silajdžić, šéf DDB Prague.

Pojetí kampaně si hraje s názvy známých míst v Praze a mění je, aby ilustrovalo, jak se život v hlavním městě během pandemie proměnil. Očkování pak má představovat způsob, jak ho vrátit do normálu. Kampaň odstartovala 15. června nasazením na venkovních nosičích. Postupně se objeví i v tisku, onlinu a na sociálních sítích.

„Věříme, že vtipné vizuály s výraznou typografií v záplavě jiné komunikace nezapadnou a Pražany osloví. O to víc, když budou mnohé z nich umístěné přímo na místech, která zmiňují. A třeba některý z nových názvů i zlidoví,“ uzavírá Dora Pružincová, chief creative officer DDB Prague.

Proměněná Praha
Kreativní agentura
Nasazení
15. 06. 2021
Chief creative officer
Head of art
Art director
Account manager