Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Vivantis navazuje na píseň smutných holek debatou čtyř ženských já

E-shop Vivantis redesignoval svůj web a spustil už šestou kampaň od agentury Brain One.

  • 23. 04. 2019 16:30

U nás si vybere každé vaše já
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix
Strategy director
Creative director

E-shop Vivantis, součást skupiny Mall Group, v komunikaci navazuje na svou podzimní kampaň Píseň smutných holek. Právě z ní se vrací jedna z protagonistek, herečka Kateřina Sedláková, a v novém spotu představuje hned čtyři role, rozdílná já jedné ženy, která spolu svádí vnitřní dialog nad nákupem malé radosti.

„Všichni občas bojujeme s vnitřními pochybami, jestli je vhodné si něco dopřát,” uvedla Hana Hutlová, marketingová ředitelka Vivantisu. “V naší aktuální brandové komunikaci proto chceme zákazníky uklidnit, že je v pořádku se jednou za čas odměnit, a podpořit tak šíření radosti a pozitivity, dvou atributů, které jsou se značkou Vivantis úzce spojeny.” Společně se spuštěním kampaně dochází k vyladění barev značky a fontů, včetně nastavení nové struktury webů z rodiny Vivantis.

Kampaň pro Vivantis připravila už pošesté marketingová agentura Brain One pod strategickým vedením Romana Zámečníka a kreativním dohledem Marka Linharta. „Značka Vivantis prošla v posledních čtyřech letech zásadní proměnou a nyní dospěla do další fáze,“ popisuje Zámečník. „V rámci archetypu neviňátko se brand posouvá k většímu důrazu na hravost a pozitivismus.“

Kampaň v Česku poběží až do podzimu a online video se objeví ve formátech 40 sekund, 15 sekund a šestivteřinový bumper. V přípravě jsou verze pro rakouský, slovenský, rumunský a maďarský trh.