Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Vlasák a Chmela jako hlídači a tajní uvádějí značku Generali Česká pojišťovna

Startuje první kampaň nově spojených finančních domů. Režíroval Švejkar, fotil Tačevski.

  • 24. 01. 2020 12:15

Jan Vlasák a Igor Chmela v kampani Generali Česká pojišťovna

Jan Vlasák a Igor Chmela v kampani Generali Česká pojišťovna

Něco se přece jen děje
Kreativní agentura
Mediální agentury
Produkční agentura
Nasazení
20. 01. 2020

Poté, co se na českém trhu spojily pojišťovny Generali a Česká pojišťovna, startuje vůbec první marketingová kampaň nové značky Generali Česká pojišťovna. Začala 20. ledna na obrazovkách Novy, Primy a České televize a jejími hlavními tvářemi jsou herci Jan Vlasák a Igor Chmela. Ti se kromě televizních spotů (budou to klasické třicítky a desetivteřinové sponzorské vzkazy) objeví na venkovních nosičích (citylighty, zastávky MHD, rámečky v metru, velkoformátové a nestandardní plochy) i online formátech (bannery, videa). Jednotlivé formáty na sebe mají postupně navazovat až do března.

Kampaň má informovat o spojení finančních domů, které proběhlo loni v prosinci, a vyzdvihnout výhody, které to klientům pojišťoven přinese. Za kampaní stojí agentura VMLY&R Prague. Ve spotech, které vznikly pod režijním vedením Jana Švejkara, sledujeme detektivy či vrátné v muzeu při střídání směny. Na otázku „co je nového?“ zazní nejprve typická reakce „nic“, tu ale brzo vystřídá zjištění, že „se něco přece jenom děje“ – klienty lídra pojistného trhu Generali České pojišťovna má pod novou značkou čekat rychlejší vyřízení škod, nejširší síť zkušených poradců a jednodušší komunikaci.

Režisér Švejkar v minulosti vytvořil reklamy pro značky T-Mobile, Českou spořitelnu i Innogy. Oba protagonisty diváci znají z řady televizních rolích s kriminální zápletkou, jako Bez vědomí a Vzteklina (Vlasák) nebo Případy 1. oddělení a Modrý kód (Chmela). Nové spoty a videa Generali České pojišťovny stříhal Filip Malásek, který se svoji prací podílel na detektivních seriálech Bez vědomí nebo Pustina. Fotografie jsou prací Gorana Tačevského.

Igor Chmela a Jan Vlasák v kampani Generali Česká pojišťovna

Igor Chmela a Jan Vlasák v kampani Generali Česká pojišťovna