Vole. Kráva. Kozy. Špaček pro značku Big Shock! popisuje etiketu na Dakaru

Mistr etikety kvůli propagaci energy drinku na tradiční rallye svolil k zemitějším výrazům.

  • 08. 01. 2020 01:20

Big Shock!: Dakarská etiketa Ladislava Špačka (Socialsharks)

Big Shock!: Dakarská etiketa Ladislava Špačka (Socialsharks)

Energetický nápoj Big Shock! spustil kampaň, která má za cíl rozšířit v Česku povědomí o českých závodnících týmu Big Shock! Racing na Dakar Rallye 2020 a podpořit prodej limitované edice Big Dakar! Kampaň od agentury Socialsharks využívá odborníka na etiketu Ladislava Špačka.

Kampaň bude probíhat na Instagramu, YouTube a Facebooku. Celkově se Špačkem vyjde během ledna šest epizod, každé video se zaměří na jiné téma. Vznikly též speciální Stickers na Instagramu, které jde najít v nabídce gifů.

Dakar 2020 je prvním velkým projektem, u kterého Socialsharks pro Big Shock! zastřešují celou kreativu. Předtím spravovali sociální sítě značky. „V komunitě fanoušků Dakaru jsou Martin Macík a Jan Brabec známí šampioni, my jsme je chtěli zapojit i do konceptu, který věříme, že bude atraktivní i pro lidi, kteří se o závodění zajímají jen povrchově,“ říká Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks.

„Když Socialsharks přišli s touto kreativou, hned jsme věděli, že tohle jsme my a že je to směr, kterým se chceme ubírat i nadále. Překvapovat naše konzumenty a fanoušky netradiční komunikací a spoluprací se zajímavými lidmi, třeba jako je pan Špaček,“ prohlásila Petra Dlouhá, marketingová ředitelka společnosti Al-Namura, která nápoj Big Shock! produkuje.

Dakarská etiketa Ladislava Špačka
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
02. 01. 2020
Mediamix
Creative director, copywriter
Account director