Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Vole. Kráva. Kozy. Špaček pro značku Big Shock! popisuje etiketu na Dakaru

Mistr etikety kvůli propagaci energy drinku na tradiční rallye svolil k zemitějším výrazům.

  • 08. 01. 2020 01:20

Big Shock!: Dakarská etiketa Ladislava Špačka (Socialsharks)

Big Shock!: Dakarská etiketa Ladislava Špačka (Socialsharks)

Dakarská etiketa Ladislava Špačka
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
02. 01. 2020
Mediamix
Creative director, copywriter
Account director

Energetický nápoj Big Shock! spustil kampaň, která má za cíl rozšířit v Česku povědomí o českých závodnících týmu Big Shock! Racing na Dakar Rallye 2020 a podpořit prodej limitované edice Big Dakar! Kampaň od agentury Socialsharks využívá odborníka na etiketu Ladislava Špačka.

Kampaň bude probíhat na Instagramu, YouTube a Facebooku. Celkově se Špačkem vyjde během ledna šest epizod, každé video se zaměří na jiné téma. Vznikly též speciální Stickers na Instagramu, které jde najít v nabídce gifů.

Dakar 2020 je prvním velkým projektem, u kterého Socialsharks pro Big Shock! zastřešují celou kreativu. Předtím spravovali sociální sítě značky. „V komunitě fanoušků Dakaru jsou Martin Macík a Jan Brabec známí šampioni, my jsme je chtěli zapojit i do konceptu, který věříme, že bude atraktivní i pro lidi, kteří se o závodění zajímají jen povrchově,“ říká Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks.

„Když Socialsharks přišli s touto kreativou, hned jsme věděli, že tohle jsme my a že je to směr, kterým se chceme ubírat i nadále. Překvapovat naše konzumenty a fanoušky netradiční komunikací a spoluprací se zajímavými lidmi, třeba jako je pan Špaček,“ prohlásila Petra Dlouhá, marketingová ředitelka společnosti Al-Namura, která nápoj Big Shock! produkuje.