Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Všechno vám vyroste, ale splátky ne, ujišťuje Wüstenrot

Scholz & Friends pomáhají finanční skupině představit novou podobu půjčky na bydlení.

  • 30. 04. 2019 14:30
Všechno vám vyroste, ale splátky ne
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 04. 2019 - 31. 05. 2019

Finanční skupina Wüstenrot během dubna a května představí v kampani od agentury Scholz & Friends svou vylepšenou Půjčku ProBydlení. Hlavní slogan kampaně Všechno vám vyroste, ale splátky ne, se zaměřuje na hlavní přednost půjčky, a to konstantní splátku po celou dobu trvání úvěru, tedy až 22 let.

Kampaň představí Půjčku ProBydlení v obou dostupných variantách – bez ručení nemovitostí jako výhodný úvěr na rekonstrukce, tak se zajištěním nemovitostí jako alternativu k hypotečním úvěrům. „V době, kdy rostou úrokové sazby, je otázka velikosti měsíčních splátek klíčová pro většinu klientů. S Půjčkou ProBydlení ale mohou naši klienti tyto starosti hodit za hlavu,“ říká ke kampani Michal Pokluda, manažer produktů a marketingu Wüstenrotu.

Komunikační mix tvoří kromě onlinu a citylightů na zastávkách MHD v krajských městech včetně Prahy také rozhlasové spoty na Evropě 2 a Frekvenci 1. Nebudou chybět ani sociální sítě a PR podpora. „V květnu bychom rádi kampaň oživili několika netradičními venkovními formáty,“ doplňuje Pokluda.

Wüstenrot: Všechno vám vyroste, ale splátky ne (Scholz & Friends Praha)

Wüstenrot: Všechno vám vyroste, ale splátky ne (Scholz & Friends Praha)

Wüstenrot: Všechno vám vyroste, ale splátky ne (Scholz & Friends Praha)

Wüstenrot: Všechno vám vyroste, ale splátky ne (Scholz & Friends Praha)