Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Všechno vám vyroste, ale splátky ne, ujišťuje Wüstenrot

Scholz & Friends pomáhají finanční skupině představit novou podobu půjčky na bydlení.

  • 30. 04. 2019 14:30
Všechno vám vyroste, ale splátky ne
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 04. 2019 - 31. 05. 2019

Finanční skupina Wüstenrot během dubna a května představí v kampani od agentury Scholz & Friends svou vylepšenou Půjčku ProBydlení. Hlavní slogan kampaně Všechno vám vyroste, ale splátky ne, se zaměřuje na hlavní přednost půjčky, a to konstantní splátku po celou dobu trvání úvěru, tedy až 22 let.

Kampaň představí Půjčku ProBydlení v obou dostupných variantách – bez ručení nemovitostí jako výhodný úvěr na rekonstrukce, tak se zajištěním nemovitostí jako alternativu k hypotečním úvěrům. „V době, kdy rostou úrokové sazby, je otázka velikosti měsíčních splátek klíčová pro většinu klientů. S Půjčkou ProBydlení ale mohou naši klienti tyto starosti hodit za hlavu,“ říká ke kampani Michal Pokluda, manažer produktů a marketingu Wüstenrotu.

Komunikační mix tvoří kromě onlinu a citylightů na zastávkách MHD v krajských městech včetně Prahy také rozhlasové spoty na Evropě 2 a Frekvenci 1. Nebudou chybět ani sociální sítě a PR podpora. „V květnu bychom rádi kampaň oživili několika netradičními venkovními formáty,“ doplňuje Pokluda.

Wüstenrot: Všechno vám vyroste, ale splátky ne (Scholz & Friends Praha)

Wüstenrot: Všechno vám vyroste, ale splátky ne (Scholz & Friends Praha)

Wüstenrot: Všechno vám vyroste, ale splátky ne (Scholz & Friends Praha)

Wüstenrot: Všechno vám vyroste, ale splátky ne (Scholz & Friends Praha)