Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Vybojujte si místo v koupelně, ponoukají muže spoty kosmetiky Syoss od Story tlrs

Kosmetická značka Henkelu tentokrát zaměřila propagaci na své výrobky pro muže.

  • 16. 01. 2020 09:25

Vybojuj si své místo v koupelně
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix
Kreativa, koncept
Kreativa, koncept
Kamera, střih

Značka Syoss, patřící pod německou společnost Henkel, má za to, že by si muži vybojovali měli zpět své místo v koupelně. Sdělení aktuální kampaně je tak jasné - je na čase zlikvidovat hromady dámských produktů ve sprchách a na umyvadlech, a najít tam prostor i pro ty mužské. Spoty evokují boxerský zápas, ring je však nahrazen koupelnou a soupeř kosmetickými lahvičkami.

„Značka Syoss má ve svém portfoliu několik pánských produktů, ale do teď byla naše komunikace zaměřena spíš na produkty pro ženy. Proto jsme se rozhodli využít potenciálu našeho pánského sortimentu a kreativní a vtipnou formou sdělit, že máme i skvělé produkty pro muže,“ přibližuje brand manažerka Syossu Edita Kubíková.

O marketing vlasových produktů Henkelu se dlouhodobě stará firma Story tlrs, k aktuální kampani tedy Syoss přibral Více než video, dceřinou produkční firmu Story tlrs. Ze spolupráce vzešla kompletní kampaň obsahující videa, microsite i statický a motion obsah na sociální sítě.