Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Vyheurekujte si to!“ Heureka doporučuje vánoční dárky podle datových analýz

Internetový dárkový rádce Heureky nabízí kromě nejrůznějších filtrů především inspiraci.

  • 28. 10. 2020 12:55

Po delší době se s novou kampaní objeví v televizi nákupní rádce Heureka.cz. V kampani nabízí, jak vyřešit snadno a rychle vánoční dárky za pomoci svého dárkového rádce. Web darky.heureka.cz je tak hlavním inspirativním místem kampaně. Zákazníci tam najdou nejoblíbenější kategorie produktů pro muže, ženy i děti, vybírané na základě datových analýz a statistických predikcí. „Dárkovač“ umožňuje vyfiltrovat si produkt pro kohokoliv a v jakémkoliv cenovém rozmezí. Insight kampaně vznikl interně v Heurece, kreativní návrh připravila a následnou realizaci kampaně zajistila agentura Ogilvy.

V kampani Heureka nově používá ženský hlas. Kampaň běží od 21. října do 15. prosince na televizních stanicích zastupovaných Media Clubem (na Slovensku to jsou stanice Joj Group), na YouTube, v displayi nakupovaném čistě programaticky přes DV360, v rádiu a také na všech sociálních sítích a v emailingu. Kampaň běží současně v šest zemích, kde Heureka Group působí, kromě Česka a Slovenska tedy také v Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovinsku.

„Naše kampaň se snaží lidem říct, že byť mají koupit dárky pro jakékoliv množství lidí, s pomocí Heureky to zvládnou jako nic. Na našem dárkovači najdou spoustu inspirace na dárky pro každého, koho chtějí obdarovat a udělat radost. Dárkové trendy pro tyto Vánoce vznikly na základě datové analýzy a predikce v kombinaci s osobním přístupem specialistů na obsah,” vysvětluje Marek Dobrý, head of brand Heureka Group. „V předvánoční době lidé často přenášejí zodpovědnost za výběr a nákup dárků na své blízké, kterým důvěřují a mají pocit, že oni to zvládnou z různých důvodů lépe. Tito lidé jsou ale často také zaneprázdnění a i oni prožívají předvánoční shon, který tímto úkolováním od ostatních pouze vzrůstá,“ doplňuje.

„Náš dárkový rádce prošel v průběhu roku důkladným uživatelským testováním. Vychytali jsme různé nepřesnosti a složili ho tak, aby odpovídal tomu, jak se zákazníci při užívání dárkových rádců chovají a co hledají – a to je inspirace. Zjistili jsme, že zákazníci potřebují pár základních, ale důležitých filtrů, jako je pohlaví, věk a především cena. Pak většinou už brouzdají, klikají a nechají se inspirovat,“ popisuje Marek Dobrý. „Naším posláním v Heurece je, aby lidé nakoupili správně a neutratili zbytečně moc peněz.“

Vyheurekujte si to!
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
21. 10. 2020 - 15. 12. 2020
Mediamix