V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Vyhublé hračky bojují s africkým hladomorem nově i na televizní obrazovce

McCann pokračuje v kampani humanitární organizace, spot režírovala Tereza Vejvodová.

  • 30. 10. 2019 10:25

Skinny Toys
Kreativní agentura
Produkční agentura
Mediamix

Humanitární organizace CARE Česká republika ve spolupráci s agenturou McCann Prague pokračují v komunikaci kampaně Skinny Toys (česky Vyhublé hračky). Metaforu pro dětství plné hladu vlastníků těchto hraček rozvíjí v televizním spotu, nasazeném poprvé 21. října.

Ve spotu staví kreativci do kontrastu rozdíly mezi šťastným životem dětí žijících v dostatku a životem dětí z afrických oblastí nejvíc zasažených hladomorem. Ve videu jsou zobrazeny situace, kdy si šťastné děti hrají se svým oblíbeným plyšovým medvídkem. Střídány jsou pak obrazem dítěte uléhajícího ke spánku se svým hladem – vyhublým plyšákem.

Režie dvacetivteřinového spotu se ujala mladá režisérka Tereza Vejvodová v produkci Bistro Films. K vidění bude především v České televizi, která pro jeho vysílání poskytla bezplatný prostor. Dál se video použije online v kratších stopážích 5 a 15 vteřin.

Kampaň komunikující možnost darovat prostřednictvím webu Balíky pomoci bude intenzivněji nasazena především na konci roku. Oslovovat individuální i firemní dárce bude mimo jiné prostřednictvím rozhlasového spotu, tisku a out-of-home. Kampaň CARE od McCannu začala letos v únoru právě formáty pro print a venkovní reklamní nosiče.

CARE: Skinny Toys / Teddy Bear (McCann Prague)

CARE: Skinny Toys / Teddy Bear (McCann Prague)

CARE: Skinny Toys / Teddy Bear (McCann Prague)

CARE: Skinny Toys / Teddy Bear (McCann Prague)

CARE: Skinny Toys / Yellow Duck (McCann Prague)

CARE: Skinny Toys / Yellow Duck (McCann Prague)