Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

Využití influencerů z Česka uspíšilo vstup The Vegetarian Butcher i na slovenský trh

Případová studie agentury WeDigital, jak může zafungovat správný výběr influencerů.

  • 29. 03. 2021 00:00
Pavel Berky

Pavel Berky z televizního MasterChefa v kampani značky The Vegetarian Butcher

Pokud se chystáte zavést novou značku na trh, určitě hledáte recept na zaručeně dobrý start vaší novinky. Možná si lámete hlavu nad tím, zda a kdy má smysl zapojit do kampaně influencery. Příkladem může být značka The Vegetarian Butcher, která dokazuje, že kombinace kreativního nápadu a správného výběru influencerů může dostat značku do povědomí lidí velmi rychle. Originální a zábavný způsob představení vegetariánské alternativy masa se povedl natolik, že urychlil vstup na slovenský trh o několik měsíců. A právě influenceři na to měli velký vliv.

Neotřelá forma jako hlavní ingredience kampaně

The Vegetarian Butcher

Produkty značky The Vegetarian Butcher

Rostlinné produkty, které vypadají a chutnají jako maso. Taková je značka The Vegetarian Butcher, za kterou stojí Jaap Korteweg, pocházející z tradiční holandské farmářské rodiny. Právě proto primární cílovou skupinou pro komunikační kampaň nebyli jen vegetariáni či vegani, ale lidé, kteří maso běžně jí a občas chtějí svůj jídelníček obohatit o rostlinnou alternativu.

Na kampani spolupracovaly agentury Triad a WeDigital. Koncept komunikace musel odpovídat hravosti a zábavnosti, kterou má majitel značky v krvi. Triad lokalizoval neotřelou, pro brand typickou komunikační linku a agentura WeDigital do konceptu přidala originální zapojení influencerů v několika krocích spolu s plánem komunikace pro sociální sítě značky. Do digitální kampaně zapojila 11 influencerů v čele s šéfkuchařem Pavlem Berkym, který byl v době startu kampaně mezi soutěžícími v MasterChef Česko. Mezi dalšími influencery byla jména jako Shopaholic Nicol, Tomáš Rezek či Terezie Kovalová. Launchovací kampaň měla tři kroky: výzva, společný event a vlastní recepty.

Na začátku byli influenceři vyzváni, aby z produktů The Vegetarian Butcher přichystali hostinu pro přátele. Výzva spočívala v tom, předem jim neprozradit, že to, co jí, není maso a natočit jejich reakci, až se to dozví.

Druhým chodem kampaně měl být říjnový influencer event. Kvůli přitvrzování pandemických opatření bylo potřeba rychle reagovat a celý koncept přesunout do online prostředí. “Namísto běžného setkání nad dobrým jídlem, jsme se rozhodli pod vedením jednoho z ambasadorů projektu, Pavla Berkyho, připravit online cooking class,” říká Stanislava Theimerová, account manager WeDigital, „hledali jsme cestu, jak zaujmout nejen samotné influencery, ale i jak vytvořit příležitost pro vznik autentického obsahu na jejich sociální sítě.“ Event sklidil velký úspěch, všichni zúčastnění se aktivně zapojili jak do vaření, tak interakce s Pavlem. Originální pojetí kampaně následně přineslo pozitivní odezvu i u fanoušků jednotlivých influencerů: „Udali jsme nový směr, jak celý event pojmout a vymysleli originální obsah, který zaujal. Všichni si to užili a pomocí tohoto online eventu jsme úspěšně odkomunikovali hlavní myšlenku značky.“

The Vegetarian Butcher

The Vegetarian Butcher

Poslední ingrediencí kampaně pak byl vlastní recept influencerů s podtitulem Hody bez kravin. WeDigital pro posílení propagace zajistila také grafické zpracování a výrobu merche v podobě Kuchařky bez kravin s dvacítkou vegetariánských receptů a brandované plátěné tašky.

Nenucená propagace se vyplatila

Vzhledem k tomu, že produkty The Vegetarian Butcher jsou určené především lidem, kteří maso běžně zařazují do svých jídelníčků, byl správný výběr influencerů klíčový. Hlavním měřítkem byl totiž jejich příběh a vztah k masu. „Chtěli jsme ty, kteří maso nejí a mají pro to své důvody, nebo ho naopak jí a občas chtějí svůj jídelníček odlehčit chutnou alternativou,” popisuje Theimerová. Právě tento přístup přinesl do kampaně autentičnost a neotřelost.

„Příběh značky The Vegetarian Butcher může plno lidí inspirovat a je pro nás důležité ho správně odvyprávět. Jsme přesvědčení, že vysvětlení konceptu a pečlivý výběr brand ambasadorů je základem pro úspěch,“ potvrzuje Andrea Davidová, brand manažerka The Vegetarian Butcher. Díky tomu, že influenceři měli volnou ruku a mohli použít svoji fantazii, třeba v přípravě vlastních receptů, byla kampaň autentická a mnoho lidí se se značkou ztotožnilo. „Správně jsme předpokládali, že influenceři nejlépe znají své fanoušky a ví, jak s nimi komunikovat,” vysvětluje Davidová, proč se rozhodli pro volný průběh kampaně.

Influenceři podpořili The Vegetarian Butcher 22 příspěvky a 194 stories s celkovým počtem impresí více než 3,2 milionu a získali 8% engagement rate, což jsou u kampaně tohoto typu nadstandardní výsledky. „Nejen čísla ale prozrazují úspěch kampaně. Vybrali jsme influencery s dosahem i na slovenský trh. Produkty The Vegetarian Butcher byly u nás dostupné dřív než na Slovensku, kam byl vstup naplánován až začátkem roku 2021. Díky velkému zájmu i slovenských spotřebitelů, na které kampaň od influencerů zapůsobila, značka vstup na slovenský trh urychlila,” komentuje výsledky kampaně Andrea Hurychová, zakladatelka WeDigital.

Při spolupráci s influencery agentura WeDigital zariskovala, což se vyplatilo. Bylo odvážné chtít zachytit reakci lidí, kteří si pochutnávají na neznámém jídle. Stejně jako vsadit na společné online vaření, aniž by tento koncept bylo možné předem vyzkoušet. „Původně jsme měli obavu, zda kreativa není příliš odvážná,“ přiznává Davidová. Nakonec byl strach zbytečný, protože právě autentičnost a zábavnost přispěla k tomu, že si influenceři značku oblíbili a sdíleli příspěvky i nad rámec domluvené spolupráce.

Individuální péče jako základ dlouhodobého vztahu

Správný výběr influencerů potvrzuje i skutečnost, že spolupráce s nimi i nadále pokračuje. A to v čele se Shopaholic Nicol a Pavlem Berkym, kteří představují tradiční recepty v netradičním kabátě, tedy s masovou alternativou i teď na jaře. Sám Berky konstatuje, že jako milovníkovi masa se mu spolupráce s The Vegetarian Butcher zamlouvá i proto, že produkty této značky jsou povedené a nabízí autentickou masovou chuť. „Jsem rád, že jsem se k této značce dostal, protože je to velmi zajímavý produkt a celá spolupráce mě opravdu baví,“ popisuje Berky, kterého značka nadchla již při podzimním launchi. V aktuální jarní masopustní kampani Sacrifice Nothing vsadil na recept na vegetariánský guláš. Ten představil na online eventu, který tentokrát proběhl pro širokou veřejnost a diváci jej mohli sledovat v živém vysílání na jeho Facebooku.

Pokud bychom měli příběh WeDigital a značky The Vegetarian Butcher shrnout, pak by ty správné ingredience pro úspěšný launch kampaně byly výběr influencerů, jejichž příběhy jsou plně v souladu s příběhem značky. Trocha odvahy nebát se vyzkoušet koncepty, které před vámi nikdo nezkoušel. Pokud se to ke značce hodí, neopomenout interakci v podobě eventu, i když je to v době pandemie o to větší výzva. A v neposlední řadě vsadit na lidskost a budování dlouhodobého vztahu.

Text je placenou propagací agentury WeDigital

Hody bez kravin
Kreativní agentura
WeDigital
Mediální agentura
Triad Prague
Produkční agentura
WeDigital
Značka
The Vegetarian Butcher
Klient
Unilever
Nasazení
15. 09. 2020 - 15. 11. 2020
Obor
Potraviny / nápoje
Mediamix
Social, Online, Event
Tweet
  • Triad Prague
  • WeDigital
Zlatý středník prodlužuje přihlášky
  • SPISOVÝ MANIPULANT
  • Sales/Marketing manager - Trainee
  • Manažer/ka marketingového týmu ČOS
  • Head of Marketing
  • Marketingový specialista
  • Back office asistent/ka
  • Hledáme MIMEřádného projektového manažera!
  • E-commerce manažer prodeje pro potraviny a domácí potřeby
  • SOCIAL MEDIA MANAGER
  • Recepční
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
Poslechněte si nový rozhovor

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB
Vítězové druhé z pěti kategorií

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami
Přibyly i filmy zdarma

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami

Médea se dohodla s ČT i Media Clubem, soud insolvenční návrh zamítl
Další řízení tento měsíc zastaveno

Médea se dohodla s ČT i Media Clubem, soud insolvenční návrh zamítl

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem
Moderuje Kateřina Perknerová

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem

Národní galerie reklamy

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

E-shop Grizly jde do televize s popěvkem od rappera Viktora Hazarda

E-shop Grizly jde do televize s popěvkem od rappera Viktora Hazarda

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Sportovní fanoušek 2023: občas zajde na stadion, fandit začíná už v dětství
  • O produktovou inzerci ve vyhledávání na Seznamu je u e-shopů zájem. Meziročně se zdvojnásobila
  • Vladimír Železný promluví o kreativní antireklamě na The Best of Czech Promotion Summitu
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko
Report z pondělního večera

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
Nejobsazenější z pěti kategorií

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
Střídá Jana Nevyhoštěného

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT
Nejdéle sloužící šéf ČT chce zůstat

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad
Rozjíždí se Michaelův mashup

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Česká televize rozšiřuje regionální zpravodajství

Česká televize rozšiřuje regionální zpravodajství

Ve finále AppParade se utká osm mobilních aplikací, v kategoriích Starters a Runners
Už v pondělí 27. března

Ve finále AppParade se utká osm mobilních aplikací, v kategoriích Starters a Runners

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír
Jediná jarní novinka stanice

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Kadeřník Tomáš Arsov se spojil se Seen Media PR

Kadeřník Tomáš Arsov se spojil se Seen Media PR

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

  • Nedezinfikujme politiku. Unijní regulace hrozí umlčováním
  • Ochrana dětí neospravedlňuje celoevropské šmírování
  • Informace od Googlu nečekejme, pouze nákup
všechna vydání přílohy →

Volná místa

World of Online Social Media Specialist
LCG New Media Copywriter / Community Manager
LCG New Media Social Media Specialist / Creator
World of Online Account Manager
Extra Online Media Editor
Extra Online Media Social Media Specialist
Topic PR PR Trainee
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT