Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • H1.cz
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hive
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Social
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Využití influencerů z Česka uspíšilo vstup The Vegetarian Butcher i na slovenský trh

Případová studie agentury WeDigital, jak může zafungovat správný výběr influencerů.

  • 29. 03. 2021 00:00
Pavel Berky

Pavel Berky z televizního MasterChefa v kampani značky The Vegetarian Butcher

Pokud se chystáte zavést novou značku na trh, určitě hledáte recept na zaručeně dobrý start vaší novinky. Možná si lámete hlavu nad tím, zda a kdy má smysl zapojit do kampaně influencery. Příkladem může být značka The Vegetarian Butcher, která dokazuje, že kombinace kreativního nápadu a správného výběru influencerů může dostat značku do povědomí lidí velmi rychle. Originální a zábavný způsob představení vegetariánské alternativy masa se povedl natolik, že urychlil vstup na slovenský trh o několik měsíců. A právě influenceři na to měli velký vliv.

Neotřelá forma jako hlavní ingredience kampaně

The Vegetarian Butcher

Produkty značky The Vegetarian Butcher

Rostlinné produkty, které vypadají a chutnají jako maso. Taková je značka The Vegetarian Butcher, za kterou stojí Jaap Korteweg, pocházející z tradiční holandské farmářské rodiny. Právě proto primární cílovou skupinou pro komunikační kampaň nebyli jen vegetariáni či vegani, ale lidé, kteří maso běžně jí a občas chtějí svůj jídelníček obohatit o rostlinnou alternativu.

Na kampani spolupracovaly agentury Triad a WeDigital. Koncept komunikace musel odpovídat hravosti a zábavnosti, kterou má majitel značky v krvi. Triad lokalizoval neotřelou, pro brand typickou komunikační linku a agentura WeDigital do konceptu přidala originální zapojení influencerů v několika krocích spolu s plánem komunikace pro sociální sítě značky. Do digitální kampaně zapojila 11 influencerů v čele s šéfkuchařem Pavlem Berkym, který byl v době startu kampaně mezi soutěžícími v MasterChef Česko. Mezi dalšími influencery byla jména jako Shopaholic Nicol, Tomáš Rezek či Terezie Kovalová. Launchovací kampaň měla tři kroky: výzva, společný event a vlastní recepty.

Na začátku byli influenceři vyzváni, aby z produktů The Vegetarian Butcher přichystali hostinu pro přátele. Výzva spočívala v tom, předem jim neprozradit, že to, co jí, není maso a natočit jejich reakci, až se to dozví.

Druhým chodem kampaně měl být říjnový influencer event. Kvůli přitvrzování pandemických opatření bylo potřeba rychle reagovat a celý koncept přesunout do online prostředí. “Namísto běžného setkání nad dobrým jídlem, jsme se rozhodli pod vedením jednoho z ambasadorů projektu, Pavla Berkyho, připravit online cooking class,” říká Stanislava Theimerová, account manager WeDigital, „hledali jsme cestu, jak zaujmout nejen samotné influencery, ale i jak vytvořit příležitost pro vznik autentického obsahu na jejich sociální sítě.“ Event sklidil velký úspěch, všichni zúčastnění se aktivně zapojili jak do vaření, tak interakce s Pavlem. Originální pojetí kampaně následně přineslo pozitivní odezvu i u fanoušků jednotlivých influencerů: „Udali jsme nový směr, jak celý event pojmout a vymysleli originální obsah, který zaujal. Všichni si to užili a pomocí tohoto online eventu jsme úspěšně odkomunikovali hlavní myšlenku značky.“

The Vegetarian Butcher

The Vegetarian Butcher

Poslední ingrediencí kampaně pak byl vlastní recept influencerů s podtitulem Hody bez kravin. WeDigital pro posílení propagace zajistila také grafické zpracování a výrobu merche v podobě Kuchařky bez kravin s dvacítkou vegetariánských receptů a brandované plátěné tašky.

Nenucená propagace se vyplatila

Vzhledem k tomu, že produkty The Vegetarian Butcher jsou určené především lidem, kteří maso běžně zařazují do svých jídelníčků, byl správný výběr influencerů klíčový. Hlavním měřítkem byl totiž jejich příběh a vztah k masu. „Chtěli jsme ty, kteří maso nejí a mají pro to své důvody, nebo ho naopak jí a občas chtějí svůj jídelníček odlehčit chutnou alternativou,” popisuje Theimerová. Právě tento přístup přinesl do kampaně autentičnost a neotřelost.

„Příběh značky The Vegetarian Butcher může plno lidí inspirovat a je pro nás důležité ho správně odvyprávět. Jsme přesvědčení, že vysvětlení konceptu a pečlivý výběr brand ambasadorů je základem pro úspěch,“ potvrzuje Andrea Davidová, brand manažerka The Vegetarian Butcher. Díky tomu, že influenceři měli volnou ruku a mohli použít svoji fantazii, třeba v přípravě vlastních receptů, byla kampaň autentická a mnoho lidí se se značkou ztotožnilo. „Správně jsme předpokládali, že influenceři nejlépe znají své fanoušky a ví, jak s nimi komunikovat,” vysvětluje Davidová, proč se rozhodli pro volný průběh kampaně.

Influenceři podpořili The Vegetarian Butcher 22 příspěvky a 194 stories s celkovým počtem impresí více než 3,2 milionu a získali 8% engagement rate, což jsou u kampaně tohoto typu nadstandardní výsledky. „Nejen čísla ale prozrazují úspěch kampaně. Vybrali jsme influencery s dosahem i na slovenský trh. Produkty The Vegetarian Butcher byly u nás dostupné dřív než na Slovensku, kam byl vstup naplánován až začátkem roku 2021. Díky velkému zájmu i slovenských spotřebitelů, na které kampaň od influencerů zapůsobila, značka vstup na slovenský trh urychlila,” komentuje výsledky kampaně Andrea Hurychová, zakladatelka WeDigital.

Při spolupráci s influencery agentura WeDigital zariskovala, což se vyplatilo. Bylo odvážné chtít zachytit reakci lidí, kteří si pochutnávají na neznámém jídle. Stejně jako vsadit na společné online vaření, aniž by tento koncept bylo možné předem vyzkoušet. „Původně jsme měli obavu, zda kreativa není příliš odvážná,“ přiznává Davidová. Nakonec byl strach zbytečný, protože právě autentičnost a zábavnost přispěla k tomu, že si influenceři značku oblíbili a sdíleli příspěvky i nad rámec domluvené spolupráce.

Individuální péče jako základ dlouhodobého vztahu

Správný výběr influencerů potvrzuje i skutečnost, že spolupráce s nimi i nadále pokračuje. A to v čele se Shopaholic Nicol a Pavlem Berkym, kteří představují tradiční recepty v netradičním kabátě, tedy s masovou alternativou i teď na jaře. Sám Berky konstatuje, že jako milovníkovi masa se mu spolupráce s The Vegetarian Butcher zamlouvá i proto, že produkty této značky jsou povedené a nabízí autentickou masovou chuť. „Jsem rád, že jsem se k této značce dostal, protože je to velmi zajímavý produkt a celá spolupráce mě opravdu baví,“ popisuje Berky, kterého značka nadchla již při podzimním launchi. V aktuální jarní masopustní kampani Sacrifice Nothing vsadil na recept na vegetariánský guláš. Ten představil na online eventu, který tentokrát proběhl pro širokou veřejnost a diváci jej mohli sledovat v živém vysílání na jeho Facebooku.

Pokud bychom měli příběh WeDigital a značky The Vegetarian Butcher shrnout, pak by ty správné ingredience pro úspěšný launch kampaně byly výběr influencerů, jejichž příběhy jsou plně v souladu s příběhem značky. Trocha odvahy nebát se vyzkoušet koncepty, které před vámi nikdo nezkoušel. Pokud se to ke značce hodí, neopomenout interakci v podobě eventu, i když je to v době pandemie o to větší výzva. A v neposlední řadě vsadit na lidskost a budování dlouhodobého vztahu.

Text je placenou propagací agentury WeDigital

Hody bez kravin
Kreativní agentura
WeDigital
Mediální agentura
Triad Advertising
Produkční agentura
WeDigital
Značka
The Vegetarian Butcher
Klient
Unilever
Nasazení
15. 09. 2020 - 15. 11. 2020
Obor
Potraviny / nápoje
Mediamix
Social, Online, Event
Tweet
  • Triad Advertising
  • WeDigital
IMC Czech Awards
  • Marketing Specialist - Energy Products
  • PPC specialista - junior
  • Koordinátor grafického marketingu
  • Produktový manažer/ka pro korporátní bankovnictví
  • JUNIOR MARKETING / BACK OFFICE / SALE
  • Localization Specialist – Slovak language
  • Marketingový/á specialista/ka zaměřený/á na produkci
  • Projektový manager v obchodním oddělení
  • Pricing Qlik Analyst
  • Manažer e-shopu a webů (m/ž)
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Facebook maže miliardy příspěvků. Špatně to většinou není
Co říká pravidelný report sítě

Facebook maže miliardy příspěvků. Špatně to většinou není

Televize Nova představuje nové sportovní studio

Televize Nova představuje nové sportovní studio

Antonín Parma, Tomáš Poucha a David Seibert spustili portál Magnoli
Pro cílovou skupinu 50+

Antonín Parma, Tomáš Poucha a David Seibert spustili portál Magnoli

Prima chystá Chalupy snů, kombinaci sérií Jak se staví sen a Norské domy snů
Do vysílání v roce 2023

Prima chystá Chalupy snů, kombinaci sérií Jak se staví sen a Norské domy snů

O2 znemožní přetáčet pořady Primy vpřed. A kanály Primy posune níž, Novu dá výš
Nové nastavení od 1. června

O2 znemožní přetáčet pořady Primy vpřed. A kanály Primy posune níž, Novu dá výš

Národní galerie reklamy

Finská hokejistka a snowboardista z Belgie točí o hokeji na „Škodagram“

Finská hokejistka a snowboardista z Belgie točí o hokeji na „Škodagram“

„Papírování patří do muzea.“ Digitální občanku BankID propagují Loosers

„Papírování patří do muzea.“ Digitální občanku BankID propagují Loosers

Orlen Unipetrol se ukazuje jako dobrý soused, spotem provází Jakub Žáček

Orlen Unipetrol se ukazuje jako dobrý soused, spotem provází Jakub Žáček

Kaspen vyhrál tendr značky Rajec, nasazuje kampaň Zrozená k pohybu

Kaspen vyhrál tendr značky Rajec, nasazuje kampaň Zrozená k pohybu

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Accenture Interactive bude nově na trhu působit jako Accenture Song
  • Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
  • Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Adam Nykles je chief data officer v týmu Publicis Le Pont

Adam Nykles je chief data officer v týmu Publicis Le Pont

Dohra akvizice Mall Group: Allegro přebírá i mediální tým e-shopu Vivantis
Čtveřice specialistů mění působiště

Dohra akvizice Mall Group: Allegro přebírá i mediální tým e-shopu Vivantis

H1.cz rozšiřuje spolupráci s Českou spořitelnou

H1.cz rozšiřuje spolupráci s Českou spořitelnou

Hana Křenková je provozní ředitelkou Adisonu
Alžběta Fridrichová jde na mateřskou

Hana Křenková je provozní ředitelkou Adisonu

Týdeník Rozhlas stovku neoslaví. Po 99 letech končí, už není životaschopný
Tradiční časopis přestane vycházet

Týdeník Rozhlas stovku neoslaví. Po 99 letech končí, už není životaschopný

Tomáš Kňourek obhájil post místopředsedy Rady Českého rozhlasu
"Dosavadní činnost byla vzorná"

Tomáš Kňourek obhájil post místopředsedy Rady Českého rozhlasu

Sdružení CZ.NIC po čtvrt roce přestalo blokovat weby kvůli dezinformacím

Sdružení CZ.NIC po čtvrt roce přestalo blokovat weby kvůli dezinformacím

Novým šéfem marketingu a inovací Edenredu je Vladimír Rejlek

Novým šéfem marketingu a inovací Edenredu je Vladimír Rejlek

Vedení Mark BBDO přebírají Zdeněk Mikeš a Martin Mareš
Obnovit slávu zašlé agenturní značky

Vedení Mark BBDO přebírají Zdeněk Mikeš a Martin Mareš

Lesensky.cz rozšiřuje své aktivity na Slovensku, přišla Lucia Hrůzová

Lesensky.cz rozšiřuje své aktivity na Slovensku, přišla Lucia Hrůzová

Výkonnostní oddělení Betteru nově řídí Zuzana Talhoferová

Výkonnostní oddělení Betteru nově řídí Zuzana Talhoferová

Publicis Groupe se zaměří i na retail, tým Commerce vede Jaroslav Sodomka
Agenturní skupina rozjíždí další divizi

Publicis Groupe se zaměří i na retail, tým Commerce vede Jaroslav Sodomka

další články
Workshop Effie

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Facebook maže miliardy příspěvků. Špatně to většinou není
  • Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky
  • Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství
všechna vydání přílohy →

Volná místa

BigBoard Produktový manager pro online projekty
BigBoard Projektový manager pro online projekty & technology
Fragile Senior Performance Specialist
Fragile Senior Graphic Designer
Fragile Digital Account & Project Manager
Katz83 Šéfanalytik médií a sociálních sítí
In creative Brand manager
In creative Manažer PPC týmu
In creative Grafik-vůdce
In creative Team Manager pro Facebook Ads
In creative Konzultant

Podporujeme

IMC Czech Awards 2022
29Květen

IMC Czech Awards 2022

online

České direct marketingové kampaně opět mohou zabodovat v Evropě. Přihlaste se hned!

přihlásit se
PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky
8Červen

PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky

Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT