Atmedia slaví 15 let
Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Serial Killer
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2023
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Blueglue
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Švejda Goldmann
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Can Media
      • Cruxo
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EssenceMediacom
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Success Story
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

Využití influencerů z Česka uspíšilo vstup The Vegetarian Butcher i na slovenský trh

Případová studie agentury WeDigital, jak může zafungovat správný výběr influencerů.

  • 29. 03. 2021 00:00
Pavel Berky

Pavel Berky z televizního MasterChefa v kampani značky The Vegetarian Butcher

Pokud se chystáte zavést novou značku na trh, určitě hledáte recept na zaručeně dobrý start vaší novinky. Možná si lámete hlavu nad tím, zda a kdy má smysl zapojit do kampaně influencery. Příkladem může být značka The Vegetarian Butcher, která dokazuje, že kombinace kreativního nápadu a správného výběru influencerů může dostat značku do povědomí lidí velmi rychle. Originální a zábavný způsob představení vegetariánské alternativy masa se povedl natolik, že urychlil vstup na slovenský trh o několik měsíců. A právě influenceři na to měli velký vliv.

Neotřelá forma jako hlavní ingredience kampaně

The Vegetarian Butcher

Produkty značky The Vegetarian Butcher

Rostlinné produkty, které vypadají a chutnají jako maso. Taková je značka The Vegetarian Butcher, za kterou stojí Jaap Korteweg, pocházející z tradiční holandské farmářské rodiny. Právě proto primární cílovou skupinou pro komunikační kampaň nebyli jen vegetariáni či vegani, ale lidé, kteří maso běžně jí a občas chtějí svůj jídelníček obohatit o rostlinnou alternativu.

Na kampani spolupracovaly agentury Triad a WeDigital. Koncept komunikace musel odpovídat hravosti a zábavnosti, kterou má majitel značky v krvi. Triad lokalizoval neotřelou, pro brand typickou komunikační linku a agentura WeDigital do konceptu přidala originální zapojení influencerů v několika krocích spolu s plánem komunikace pro sociální sítě značky. Do digitální kampaně zapojila 11 influencerů v čele s šéfkuchařem Pavlem Berkym, který byl v době startu kampaně mezi soutěžícími v MasterChef Česko. Mezi dalšími influencery byla jména jako Shopaholic Nicol, Tomáš Rezek či Terezie Kovalová. Launchovací kampaň měla tři kroky: výzva, společný event a vlastní recepty.

Na začátku byli influenceři vyzváni, aby z produktů The Vegetarian Butcher přichystali hostinu pro přátele. Výzva spočívala v tom, předem jim neprozradit, že to, co jí, není maso a natočit jejich reakci, až se to dozví.

Druhým chodem kampaně měl být říjnový influencer event. Kvůli přitvrzování pandemických opatření bylo potřeba rychle reagovat a celý koncept přesunout do online prostředí. “Namísto běžného setkání nad dobrým jídlem, jsme se rozhodli pod vedením jednoho z ambasadorů projektu, Pavla Berkyho, připravit online cooking class,” říká Stanislava Theimerová, account manager WeDigital, „hledali jsme cestu, jak zaujmout nejen samotné influencery, ale i jak vytvořit příležitost pro vznik autentického obsahu na jejich sociální sítě.“ Event sklidil velký úspěch, všichni zúčastnění se aktivně zapojili jak do vaření, tak interakce s Pavlem. Originální pojetí kampaně následně přineslo pozitivní odezvu i u fanoušků jednotlivých influencerů: „Udali jsme nový směr, jak celý event pojmout a vymysleli originální obsah, který zaujal. Všichni si to užili a pomocí tohoto online eventu jsme úspěšně odkomunikovali hlavní myšlenku značky.“

The Vegetarian Butcher

The Vegetarian Butcher

Poslední ingrediencí kampaně pak byl vlastní recept influencerů s podtitulem Hody bez kravin. WeDigital pro posílení propagace zajistila také grafické zpracování a výrobu merche v podobě Kuchařky bez kravin s dvacítkou vegetariánských receptů a brandované plátěné tašky.

Nenucená propagace se vyplatila

Vzhledem k tomu, že produkty The Vegetarian Butcher jsou určené především lidem, kteří maso běžně zařazují do svých jídelníčků, byl správný výběr influencerů klíčový. Hlavním měřítkem byl totiž jejich příběh a vztah k masu. „Chtěli jsme ty, kteří maso nejí a mají pro to své důvody, nebo ho naopak jí a občas chtějí svůj jídelníček odlehčit chutnou alternativou,” popisuje Theimerová. Právě tento přístup přinesl do kampaně autentičnost a neotřelost.

„Příběh značky The Vegetarian Butcher může plno lidí inspirovat a je pro nás důležité ho správně odvyprávět. Jsme přesvědčení, že vysvětlení konceptu a pečlivý výběr brand ambasadorů je základem pro úspěch,“ potvrzuje Andrea Davidová, brand manažerka The Vegetarian Butcher. Díky tomu, že influenceři měli volnou ruku a mohli použít svoji fantazii, třeba v přípravě vlastních receptů, byla kampaň autentická a mnoho lidí se se značkou ztotožnilo. „Správně jsme předpokládali, že influenceři nejlépe znají své fanoušky a ví, jak s nimi komunikovat,” vysvětluje Davidová, proč se rozhodli pro volný průběh kampaně.

Influenceři podpořili The Vegetarian Butcher 22 příspěvky a 194 stories s celkovým počtem impresí více než 3,2 milionu a získali 8% engagement rate, což jsou u kampaně tohoto typu nadstandardní výsledky. „Nejen čísla ale prozrazují úspěch kampaně. Vybrali jsme influencery s dosahem i na slovenský trh. Produkty The Vegetarian Butcher byly u nás dostupné dřív než na Slovensku, kam byl vstup naplánován až začátkem roku 2021. Díky velkému zájmu i slovenských spotřebitelů, na které kampaň od influencerů zapůsobila, značka vstup na slovenský trh urychlila,” komentuje výsledky kampaně Andrea Hurychová, zakladatelka WeDigital.

Při spolupráci s influencery agentura WeDigital zariskovala, což se vyplatilo. Bylo odvážné chtít zachytit reakci lidí, kteří si pochutnávají na neznámém jídle. Stejně jako vsadit na společné online vaření, aniž by tento koncept bylo možné předem vyzkoušet. „Původně jsme měli obavu, zda kreativa není příliš odvážná,“ přiznává Davidová. Nakonec byl strach zbytečný, protože právě autentičnost a zábavnost přispěla k tomu, že si influenceři značku oblíbili a sdíleli příspěvky i nad rámec domluvené spolupráce.

Individuální péče jako základ dlouhodobého vztahu

Správný výběr influencerů potvrzuje i skutečnost, že spolupráce s nimi i nadále pokračuje. A to v čele se Shopaholic Nicol a Pavlem Berkym, kteří představují tradiční recepty v netradičním kabátě, tedy s masovou alternativou i teď na jaře. Sám Berky konstatuje, že jako milovníkovi masa se mu spolupráce s The Vegetarian Butcher zamlouvá i proto, že produkty této značky jsou povedené a nabízí autentickou masovou chuť. „Jsem rád, že jsem se k této značce dostal, protože je to velmi zajímavý produkt a celá spolupráce mě opravdu baví,“ popisuje Berky, kterého značka nadchla již při podzimním launchi. V aktuální jarní masopustní kampani Sacrifice Nothing vsadil na recept na vegetariánský guláš. Ten představil na online eventu, který tentokrát proběhl pro širokou veřejnost a diváci jej mohli sledovat v živém vysílání na jeho Facebooku.

Pokud bychom měli příběh WeDigital a značky The Vegetarian Butcher shrnout, pak by ty správné ingredience pro úspěšný launch kampaně byly výběr influencerů, jejichž příběhy jsou plně v souladu s příběhem značky. Trocha odvahy nebát se vyzkoušet koncepty, které před vámi nikdo nezkoušel. Pokud se to ke značce hodí, neopomenout interakci v podobě eventu, i když je to v době pandemie o to větší výzva. A v neposlední řadě vsadit na lidskost a budování dlouhodobého vztahu.

Text je placenou propagací agentury WeDigital

Hody bez kravin
Kreativní agentura
WeDigital
Mediální agentura
Triad Prague
Produkční agentura
WeDigital
Značka
The Vegetarian Butcher
Klient
Unilever
Nasazení
15. 09. 2020 - 15. 11. 2020
Obor
Potraviny / nápoje
Mediamix
Social, Online, Event
Tweet
  • Triad Prague
  • WeDigital
Pár kliků a v hospodě mám plno
  • Media Executive
  • DIGITAL MARKETING SPECIALIST- ONLINE MARKETING | Praha (m/f)
  • Account Manager pro Seznam.cz
  • Senior Product Manager for Digital platforms - external
  • Specialista mobilních aplikací
  • Category Specialist/Assistant (DYI/Sport/FMCG)
  • Marketing Analyst pro SODEXO
  • CRM International Manager
  • Back office Assistant/Recepční
  • Specialista tvorby obsahu online kurzů na SEDUO CZ/SK
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
„Jásal jsem dřív, než jsem reklamu viděl.“ Globální Livesport se líbí o fous víc než Fortuna
Reklamní katovna

„Jásal jsem dřív, než jsem reklamu viděl.“ Globální Livesport se líbí o fous víc než Fortuna

Streamingové platformy neporostou do nebe. Nevadí
Po boomu přijde konsolidace

Streamingové platformy neporostou do nebe. Nevadí

Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii
Prodej podílu po pěti letech

Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
Šestý ročník televizní přehlídky v Brně

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier
Předplatitelská platforma rebranduje

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Národní galerie reklamy

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Creative Pro určuje směr udržitelných eventů, z Conventy si odnášejí zlato
  • Budějovický Budvar volá Sláva pivu! Identitu nového pivního festivalu vytvořilo studio Semibold
  • Analýza výkonu 140 influencerských kampaní, které prošly agenturou WOO
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Štěpán Kozub bude Jaroslav Hašek, ve filmu o české literární legendě
Premiéra se chystá na rok 2025

Štěpán Kozub bude Jaroslav Hašek, ve filmu o české literární legendě

Hnutí ANO napadlo u Ústavního soudu zpřísnění „lex Babiš“

Hnutí ANO napadlo u Ústavního soudu zpřísnění „lex Babiš“

Asociace online vydavatelů přibírá Internet Info

Asociace online vydavatelů přibírá Internet Info

Globus si vybral Mark BBDO pro svůj dlouhodobý komunikační koncept 
Nová agentura střídá C3

Globus si vybral Mark BBDO pro svůj dlouhodobý komunikační koncept 

David Klimeš: Nadační fond nezávislé žurnalistiky bude průhlednější
Sledujte nový rozhovor

David Klimeš: Nadační fond nezávislé žurnalistiky bude průhlednější

Tomáš Braverman po 10 letech v čele Heureky končí, střídá ho David Chmelař
Střídání krátce po odchodu Rockaway

Tomáš Braverman po 10 letech v čele Heureky končí, střídá ho David Chmelař

Agentura Lesensky.cz se stará o pět nových klientů

Agentura Lesensky.cz se stará o pět nových klientů

Michaela Papežová odchází z FYI Prague, vedení agentury posílí Michal Marek
Po dvou letech na volnou nohu

Michaela Papežová odchází z FYI Prague, vedení agentury posílí Michal Marek

Do Pepr Consulting přicházejí Eva Gajdošová a Daniel Ryl

Do Pepr Consulting přicházejí Eva Gajdošová a Daniel Ryl

Marketing Mondelez v regionu řídí Colin O’Toole

Marketing Mondelez v regionu řídí Colin O’Toole

Interní komunikaci pro E.on zajistí Loosers

Interní komunikaci pro E.on zajistí Loosers

O2 TV startuje jako hlavní vysílatel hokejové extraligy, přidává show Bomby na ledu
Placená televize s novinkami

O2 TV startuje jako hlavní vysílatel hokejové extraligy, přidává show Bomby na ledu

další články
Buduj značku

Nedělní příloha internetu

  • Streamingové platformy neporostou do nebe. Nevadí
  • USA versus Google. Začalo historické antimonopolní řízení
  • Novinářský matador hledá udržitelné zpravodajství. Nedostatečně, přesto podnětně
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Comtech Can Media Planner
Katz83 Social Media Specialist
World of Online Head of Digital
World of Online Graphic Designer
Katz83 Senior PR Consultant
VMLY&R Prague Senior Account Manager
Katz83 Social Media Specialist pro podcast Insider
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT