Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

VZP s McCannem uvedla fiktivní e-shop s cenami za lékařské výkony

E-shop „s nejdražším, co máme“ má ukázat rozdíl mezi nákladnou léčbou a cenou prevence.

  • 22. 02. 2023 10:30

Všeobecná zdravotní pojišťovna spustila 6. února novou komunikační kampaň od agentury McCann Prague, v níž prostřednictvím fiktivního e-shopu Systemshop.cz odkrývá ceny za konkrétní zákroky a lékařské výkony. Cílem komunikace je podle VZP „otevřít celospolečenskou debatu o udržitelnosti zdravotního systému“ a poukázat na to, že „zdroje systému nejsou bezedné a do budoucna se bez důrazu na (levnější) prevenci zdravotnictví neobejde“. VZP též uvádí, že většinu prostředků určených na komunikaci hodlá investovat do zvyšování zdravotní gramotnosti.

„Reklama, která v rukavičkách sděluje, že kouření škodí zdraví, už nefunguje. Pokud chceme začít něco měnit, a v tomto případě nic menšího než uvažování lidí o svém zdraví a celém systému, museli jsme zvolit provokativnější formu. Spouštíme proto e-shop, kde bude v nabídce třeba umělá ledvina nebo bypass s uvedenými reálnými náklady,“ řekl Ivan Duškov, náměstek ředitele VZP pro služby klientům. S kampaní by se měli primárně setkávat diváci televizí (34 % prostoru), zhruba čtvrtina (26 %) bude nasměrována do onlinu, 17 % do tisku, 12 % je věnováno venkovním nosičům a 11 % rozhlasovým spotům. Kampaň poběží do konce března.

„Cena zdraví je nevyčíslitelná, je tím nejdražším, co máme. Vyčíslit se ale dají ceny zákroků a stejně tak velmi dobře víme, jaké jsou náklady na preventivní vyšetření. Asi není třeba zdůrazňovat, že oproti nákladné léčbě jde o zanedbatelné položky,“ prohlásil Duškov. V e-shopu bude možné zjistit orientační ceny vybraných zákroků, seznámit se s riziky, které při jejich podstoupení hrozí, a v neposlední řadě i možnosti, jak jim předejít. VZP zdůrazňuje nezbytnost posílit v dlouhodobém hledisku roli prevence. v zájmu šetřit systému rostoucí náklady v souvislosti se stárnutím populace, vstupem nákladnějších léčivých přípravků i moderních technologií. Pojišťovna také uvádí, že se touto kampaní „hlásí ke své společenské odpovědnosti, směřující k edukaci široké veřejnosti o udržitelnosti systému a podpoře zodpovědného chování občanů vůči svému zdraví“. „Neděláme si iluze, že přes noc změníme životní styl poloviny Čechů. Ale i když se nám podaří přesvědčit jen jednotky procent, znamená to desítky tisíc lidí v lepší kondici a pro systém miliardy korun,“ říká Duškov. „Neříkáme, že by lidé neměli péči čerpat, naopak je nabádáme, ať využijí možností prevence. Chceme, aby přemýšleli o svém zdraví i celém systému, který zkrátka není perpetuum mobile.“

Idea kampaně podle VZP vychází z faktu, že podle statistických dat jsou Češi přeborníky v nakupování na internetu, online nakupují rádi, orientují se na trhu. Proto byl zvolen tento princip, jak ukázat rozdíl mezi nákladnou léčbou a cenou prevence. „Zdravě fungující zdravotní systém je nesmírně důležitý pro budoucnost každého z nás. Proto doufáme, že tato kampaň odstartuje nezbytnou debatu v podobě překvapení, zájmu a nutných informací. Při naší spolupráci s VZP nás kreativita pohání k jedinému společnému cíli – pomoci naší společnosti porozumět faktu, že čím lépe se k našemu zdravotnímu systému budeme chovat, tím lépe se systém pak postará o nás. Touto perspektivou by měl každý vnímat toto kritické téma,“ tvrdí Leonard Savage, kreativní ředitel agentury McCann Prague, která stojí za kreativní stránkou kampaně.

VZP také argumentuje, že v tomto směru existuje velký prostor pro zlepšení také u stávajících programů. „Účast na preventivních prohlídkách u praktického lékaře je poloviční, než by být měla. Jen o málo vyšší je tomu u preventivní prohlídce u gynekologa (56 %). Na mamografické screeningové vyšetření chodí necelých 60 % žen a jen 27 % klientů VZP absolvuje screening kolorekta,“ přibližuje náměstek Duškov. To potvrzuje také index prosperity, který zahrnuje finance, vzdálenost a čekací dobu, podle kterého má Česká republika pátou nejdostupnější péči. „Stále ji však málo lidí využívá právě pro prevenci. Nejčastěji slýcháme argumenty typu ‚nemám čas‘, ‚jsem mladý, rakovina mi nehrozí‘ či ‚nic mi není, proč bych měl chodit k lékaři‘, které však nemohou být dále od reality. Za nízkou návštěvnost screeningových programů a preventivních prohlídek totiž může kromě jiného i nízká zdravotní gramotnost, kdy pouze 60 % Čechů umí informace získat, pochopit a využít ke zlepšení svého zdraví,“ říká lékařka a ředitelka neziskové organizace Loono Kateřina Šédová.

Po skončení kampaně dojde k jejímu vyhodnocení a na základě získaných dat hodlá VZP pokračovat v dalších měsících roku s osvětou zacílenou na prevenci. Debata je určena široké i odborné veřejnosti, u které by měla směřovat i na řešení otázek financování zdravotní péče, systému vzdělávání či struktuře lůžkové péče. Vůči široké veřejnosti, respektive svým klientům plánuje VZP pokračovat v započatých benefitech za zodpovědné chování. V roce 2023 je to příspěvek na dentální hygienu pro klienty, kteří v uplynulých 24 měsících absolvovali prohlídku u praktického lékaře, nebo příspěvek na rehabilitační aktivity ve výši 1.000 Kč pro ty, kteří během posledních 24 měsíců absolvovali jedno nebo více vyšetření v rámci celonárodních screeningových programů (prevence karcinomu prsu, děložního hrdla, karcinomu plic nebo karcinomu kolorekta).

Vizuál kampaně Systemshop.cz pro VZP

Vizuál kampaně Systemshop.cz pro VZP

Vizuál kampaně Systemshop.cz pro VZP

Vizuál kampaně Systemshop.cz pro VZP

Vizuál kampaně Systemshop.cz pro VZP

Vizuál kampaně Systemshop.cz pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Ukázka z fiktivního e-shopu pro VZP

Systemshop.cz
Kreativní agentura
McCann Prague
Značka
Všeobecná zdravotní pojišťovna
Klient
Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR
Nasazení
06. 02. 2023 - 31. 03. 2023
Obor
Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
Mediamix
Televize, Online, Print, Out-of-home, Rádio
Chief creative officer
Leonard Savage
Executive creative director
Filip Kukla
Head of craft
Jiří Horut
Art director
Robert Houzar
Copywriter
Jaroslav Schovanec
PR & health director
Peter Hermann
Account director
Jan Antonů
Account manager
Veronika Kovalčíková
Agency producer
Jitka Baldwin
Fotograf
Patrik Klema
DOP
Martin Douba
57%
Tweet
  • McCann Prague
Zlatý středník prodlužuje přihlášky
  • Obchodník v K&L Rock!
  • Sales Manager pro Prahu
  • BEAPHAR - E-COMMERCE/ONLINE SPECIALIST
  • SALES / PROJECT MANAGER
  • Marketing Communications Activator (Brand Manager)
  • PR Specialist
  • Kampaňový/á manažer/ka
  • Přijmeme hvězdu marketingu a PR!
  • MANAŽER ROZVOJE CRM A VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU - RETAIL
  • Email Communication Specialist
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz
V Economii pracoval devět let

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
Poslechněte si nový rozhovor

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Young Lions: kategorii PR vyhráli Lucia Vítová a Jakub Wija z Ogilvy
Vyhlášena třetí z pěti kategorií

Young Lions: kategorii PR vyhráli Lucia Vítová a Jakub Wija z Ogilvy

Streaming vládne hudebnímu trhu v Česku, meziročně vzrostl o pětinu
Čerstvá čísla od IFPI ČR

Streaming vládne hudebnímu trhu v Česku, meziročně vzrostl o pětinu

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami
Přibyly i filmy zdarma

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami

Národní galerie reklamy

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Story tlrs přinesli Big Shock! na Twitch, v šestihodinovém streamu

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

mBank oslavila 15 let v Česku, Loosers k tomu připravili koncept mPunk

E-shop Grizly jde do televize s popěvkem od rappera Viktora Hazarda

E-shop Grizly jde do televize s popěvkem od rappera Viktora Hazarda

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Navýšit rozpočet, nebo upadnout do zapomnění
  • Sportovní fanoušek 2023: občas zajde na stadion, fandit začíná už v dětství
  • O produktovou inzerci ve vyhledávání na Seznamu je u e-shopů zájem. Meziročně se zdvojnásobila
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Český rozhlas v Brně a Zlíně dočasně povede Pavel Kozler

Český rozhlas v Brně a Zlíně dočasně povede Pavel Kozler

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB
Vítězky druhé z pěti kategorií

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem
Moderuje Kateřina Perknerová

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko
Report z pondělního večera

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Za digitální vývojáře Designdev komunikuje Rubikon PR

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Obchodní tým Newstream.cz posiluje Markéta Podhrazská

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
Nejobsazenější z pěti kategorií

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
Střídá Jana Nevyhoštěného

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT
Nejdéle sloužící šéf ČT chce zůstat

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad
Rozjíždí se Michaelův mashup

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Česká televize rozšiřuje regionální zpravodajství

Česká televize rozšiřuje regionální zpravodajství

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

  • Nedezinfikujme politiku. Unijní regulace hrozí umlčováním
  • Ochrana dětí neospravedlňuje celoevropské šmírování
  • Informace od Googlu nečekejme, pouze nákup
všechna vydání přílohy →

Volná místa

World of Online Social Media Specialist
LCG New Media Copywriter / Community Manager
LCG New Media Social Media Specialist / Creator
World of Online Account Manager
Extra Online Media Editor
Extra Online Media Social Media Specialist
Topic PR PR Trainee
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT