Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

WMC Grey pomáhá Armádě spásy v Česku vybrat na dalších 100 let pomoci

Stoleté výročí neziskové organizace připomíná kampaň, jež převádí její úsilí na počet hodin.

  • 30. 09. 2019 16:30

Armáda spásy: 100 let pomoci (WMC Grey)

Armáda spásy: 100 let pomoci (WMC Grey)

Armáda spásy: 100 let pomoci (WMC Grey)

Armáda spásy: 100 let pomoci (WMC Grey)

100 let pomoci
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
21. 09. 2019
Mediamix
Creative director
Art director
Graphic designer
Account director
Account manager
Account executive
Fotografie
Hudba a zvuk

Letos 21. září oslavila Armáda spásy 100 let působení v českých zemích. Při této příležitosti přichází ve spolupráci s agenturou WMC Grey s kampaní, která má za cíl posbírat dalších 100 let pomoci. „Práci, kterou dělají členové Armády spásy, by nikdo z nás nedělal. Našli jsme proto způsob, jak pomoci tím, co umí každý z nás nejlíp. Svou vlastní prací,“ popisuje myšlenku kampaně David Suda, kreativní ředitel WMC Grey.

A právě čas strávený prací je hlavním motivem převážně internetové kampaně. Ve spotu, který vznikl pod režisérským dohledem Lukáše Kokeše v produkci Boogie Films a s postprodukcí od UPP, i na klíčovém vizuálu sledujeme součet hodin, které věnuje terénní pracovník Arnošt Drozd svému povolání. Na hodiny bylo na webu Hodiny pro Armádu spásy od Bold Interactive převedeno i zmíněných 100 let. Cílem ambiciózního projektu, který se zaměřuje na jednotlivce i na firmy, je tedy vybrat na 876.624 hodin práce pro Armádu spásy.