Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Wolt využívá slam poetry, ve spotech zní básně o jídlech, co se objednávají nejvíc

Tři spoty rozvozové služby budou vidět v kinech a online, doplní je letní soutěže o kredity.

  • 10. 07. 2019 16:00

Wolt Slam Poetry
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 06. 2019 - 31. 10. 2019
Mediamix
Režie
Textař, herec

Služba na doručování jídla z pražských a brněnských restaurací Wolt přichází po roce působení v Česku se třemi spoty, které celé léto poběží v kinech a online. Ve videích, kde hraje hlavní roli slam poetry, se ukáže slammer a standup komik Jiří Charvát, který dal tři básničky o sushi, burgerech, pizze, hladu a doručení do třiceti minut sám dohromady. Pro zákazníky jsou přes léto přichystány také tematické soutěže o kredity na jídlo přes Wolt, a to na Facebooku a Instagramu.

„V image videích, na které narazí hlavně diváci v pražských a brněnských kinech, jsme chtěli vizuálně a textově zajímavou formou připomenout tři nejpopulárnější jídla Woltu, zákazníka před filmem trochu rozesmát a inspirovat k objednávce přes Wolt, která po dvouhodinovém snímku přijde vždycky vhod,“ přibližuje David Krátký, marketingový ředitel Woltu pro Česko.