World of Online pracuje pro Vinted, influencerky přes aplikaci prodávaly oblečení

Internetový second hand propagovaly Bé Hà Nguyen, Barbora Mottlová i Agáta Hanychová.

  • 20. 10. 2020 00:00

Marketingová agentura World of Online zahájila spolupráci s aplikací Vinted, a to influencerskou kampaní ve formátu Stories na Instagramu, která odstartovala začátkem září. Aplikace Vinted je burzou oblečení a módních doplňků z druhé ruky, jež si rychle našla své fanoušky a působí aktuálně na 12 trzích v Evropě i USA.

Intenzivní týdenní kampaň celkem s 10 influencerkami nebyla pouhým reklamním sdělením, ale všechny influencerky, včetně tváří jako Bé Hà Nguyen, Markéta Ramanauskas nebo Agáta Hanychová zároveň přes Vinted prodávaly své staré kousky oblečení. Výtěžek z módních kousků Bé Hà Nguyen a Barbory Mottlové navíc putoval na charitu a přispěl tak na dobrou věc.

Kampaň dosáhla stanovených cílů. Příspěvky všech influencerek zasáhly kumulovaně takřka půl milionu uživatelů Instagramu v Česku. Z toho přes 100.000 uživatelů se prokliklo (CTR) pomocí funkce Swipe Up na stažení aplikace nebo přímo „do šatníku“ dané influencerky, pokud už aplikaci měli staženou.

 

Vinted
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Klient
Nasazení
10. 09. 2020 - 20. 09. 2020
Mediamix
Account director
Project manager