Producent izolačních materiálů Knauf Insulation spolu s agenturou PR Klinika osvětovou internetovou kampaň Na jeden nádech. Hlavním cílem je zapojit veřejnost, které se bezprostředně dotýká problematika kvality ovzduší v interiérech. Kampaň využívá sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube, má podobu videí se známými lidmi. Seznam.cz zajistil floating videa a advertorialy k tématu kvality ovzduší v interiérech.
“Uvnitř budov trávíme čím dál víc času, aniž bychom se příliš zajímali o kvalitu vzduchu, který dýcháme. Ten může obsahovat řadu zdraví škodlivých látek ve vyšších koncentracích. Jednou z příčin tohoto problému je i neprodyšnost budov, na které byly použity materiály neumožňující vlhkosti dostat se ven. Jde o závažnou věc, kterou nikdo příliš neřeší a přitom si zaslouží naši pozornost,” přibližuje marketingová manažerka Knauf Insulation Romana Janošová.
Kampaň stojí na zapojení, kteří se v nekvalitně odvětraných interiérech pohybují. Mezi prvními, kdo na problém upozorní, jsou osobnosti z různých oblastí, kteří svými vlastními vzkazy dávají příklad ostatním. Zapojit se může každý, komu není prostředí, ve kterém trávíme většinu svého času, lhostejné. Všichni zájemci mohou nahrávat své vzkazy na facebookový profil Na jeden nádech. Kampaň podporuje Pneumologickou kliniku Fakultní nemocnice v Motole. Knauf Insulation se zavazuje odevzdat 100 Kč za každý video vzkaz na jeden nádech zmíněné klinice, která z výtěžku vybaví plicní oddělení novým přístrojem, takzvaným kašlacím asistentem.
Do kampaně se svými vzkazy zapojili herec Václav Vydra, herečka a zpěvačka Berenika Kohoutová, mistryně světa ve volném potápění Gabriela Grézlová, mistryně světa ve volném potápění, finalistka SuperStar Aneta Galisová, primabalerína Barbora Kohoutková, obyvatel Domova seniorů Říčany a bývalý kovotepec pan Adámek a technický rádce z Knauf Insulation Jan Juhás.