„Ta kýta, ta mi chutná kvůli tobě!“ Vitana při „gorilování“ děkuje ženám písní

Pan Gorila tentokrát přezpíval song Tu kytaru jsem koupil kvůli tobě od Václava Neckáře.

  • 29. 04. 2021 15:50

Značka Vitana přichází s novým propagačním spotem na grilovací produkty. Letos se Vitana společně s agenturou WMC Grey a produkcí Creative Embassy rozhodla jeho prostřednictvím poděkovat ženám, díky nimž každá grilovací párty dopadne vždy na výbornou. Tradičním hrdinou zůstává postava pana Gorily z předchozích spotů. Teď přezpíval známý song od Václava Neckáře Tu kytaru jsem koupil kvůli tobě.

„Každý ví, že za správným grilovacím večírkem je vždy žena, která vše připraví, naloží a pozve hosty. Muži pak přijdou, maso ogrilují a sklidí všechnu slávu,“ říká Jan Plajner, business development director WMC Grey. „Proto jsme se rozhodli ženám poděkovat, a jak jinak, než písní,“ doplňuje stratég Aleš Hron. Spot půjde v televizi, v plné třicetisekundové verzi i ve zkrácené patnáctisekundové. Režíroval ho Pavel Soukup.

Za gorilováním hledej ženu
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix
Business development director
Stratég