„Žádná složitá gesta.“ Na ekoproud od PRE láká WMC Grey stínohrou

Cílem kampaně Pražské energetické je motivovat skupinu takzvaně světle zelených.

  • 01. 04. 2021 20:00

PRE: Žádná složitá gesta (WMC Grey)

PRE: Žádná složitá gesta (WMC Grey)

PRE: Žádná složitá gesta (WMC Grey)

PRE: Žádná složitá gesta (WMC Grey)

PRE: Žádná složitá gesta (WMC Grey)

PRE: Žádná složitá gesta (WMC Grey)

Po prvním roce spolupráce PRE a WMC Grey se reklamních plochách v Praze objevila kampaň na produkt Pražské energetické, který využívá „zelenou“ elektřinu z českých obnovitelných zdrojů. Vizuálům dominují složité stínohry prstů připomínající divokou zvěř v přírodním prostředí. „Nemusíte dělat složitá gesta. Přírodě pomůže, když jednoduše přejdete na PREekoproud. Ruku na to,“ říká kampaň.

„V kampani jsme navázali na čistou komunikační linku, kterou jsme se snažili zase o kousek kreativně posunout. Nešli jsme cestou eko vydírání, ale zvolili jsme insight, že lidé ‚nemusí dělat složitá gesta‘, aby pomohli životnímu prostředí,“ říká David Suda, kreativní ředitel WMC Grey. Koncept vznikl ve spolupráci se studiem Guts, jež tvoří art directorka a fotografka Jana Bauerová a copywriter Radek Mojžíš.

Kampaň chce oslovit ty, kteří chtějí pomáhat a dát tak najevo svůj kladný vztah k životnímu prostředí, ale jednak nevědí jak, jednak nechtějí drasticky měnit svůj životní standard, uvádí agentura. Cílem podle ní je pozitivně motivovat nejširší cílovou skupinu takzvaně světle zelených, kterých je 49 % a mají vztah k přírodě.

Žádná složitá gesta
Kreativní agentury
Produkční agentura
2PM
Značka
PRE
Mediamix
Creative director
Art director
Art director
Account manager
Account manager
Account director